gifteklar gravid og kvalm Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 oi oi oi nå ble jeg glad!!! vi har ikke aktivt ptøvd å bli det men heller ikke gjort noe for å ikke bli det og jaggu satt lille spira på første forsøk. har følt det på meg de siste 2 ukene mannen har også sagt et par ganger at han blir glad om vi får barn (hint om at han ville prøve aktivt) så nå vil jeg gjerne fortelle han det på en fin måte da noen som vet om noen butikker som selger bodyer med pappas lille gullunge eller noe sånn på? får vel bytte nick også nå da er bare så utrolig glad her nå, kan ikke se ofte nok på testen hvor det står GRAVID!!!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 gratulerer!!! tror de har body som står i love daddy på cubus.....
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Masssssssssssssssse gratulere såååå koooos. Nye spiren og magen =0)
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. juni 2008 gleder meg så utrolig til å kunne kjenne at det er en liten baby inni magen min skal sjekke ut cubus om jeg finner body
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #11 Skrevet 23. juni 2008 Gratulerer! Da får vel familien vite nyheten i bryllupet?
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 23. juni 2008 får tenke litt på det må jo nesten ha en god forklaring for å ikke drikke vin til maten i sitt eget bryllup da... mange som kommer til å skjønne det uansett da... vet jo at det er stor sjanse for at det ikke går bra så kort på vei men det blir ikke noen forskjell om de vet det allerede da eller ikke vil tro de fleste syns det er ganske så koselig syns det hadde vært litt gøy å laget en lek hvor de fikk en lapp hver seg med bokstaver på som de skal legge i riktig rekke følge og så lese hv det står eller noe sånn på dansegulvet utover kvelden kanskje? får se
Mayken Skrevet 23. juni 2008 #14 Skrevet 23. juni 2008 Grattis:) Du for joine med på terminklubben for mars da;)
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 23. juni 2008 finner ikke noe om den terminklubben jeg...
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 23. juni 2008 #16 Skrevet 23. juni 2008 Hei, og gratulerer!! Virker som det har ordnet seg mellom deg og mannen da?? Ble det ok med huskjøp osv??? :) Om du ikke vil at folk skal vite det så forteller du det kun til din servitør, og sørger for at de sjenker alkoholfri vin til deg. Lykke til!
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #17 Skrevet 23. juni 2008 det ordnet seg mellom oss er jo egentlig der litt av problemet var igrunn den gangen.... jeg og han hadde det kjempefint sammen men var ikke enige om hvor mye vi kunne klare økonomisk.... han skjønte det litt bedre etter å ha snakket enda en gang med banken så nå har vi roet det helt ned på husfronten kommer til å kjøpe oss hus til sommeren i en prisklasse vi begge vet vil gå greit så nå er det bare fryd her igjen slik som det har pleid å være bryllup og baby med verdens beste mann
Kåre Moradi Skrevet 23. juni 2008 #18 Skrevet 23. juni 2008 Du må gå på barnimagen, der finner du terminklubber i innholdfortegnelsen til venstre på siden, også velger du mars 2009 der. Gratulerer - det med at gjestene skulle sette sammen bokstaver i bryllupet var jo en kjempeartig idé!
Mamsen og lillegutt Skrevet 23. juni 2008 #19 Skrevet 23. juni 2008 gratulerer så masse:) er misunnelig på deg...... det med lappene i bryllupet var en genial ide. og sier som hun over at du avtaler med servitøren at han gir deg alkoholfri uten at noen andre vet det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå