Gå til innhold

Krimaru! Har du tatt CB digital???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så spent...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ikke ennå.... Skal kjøpe snart, men får ikke testa før i to tida..ARGH!!!

Utrolig spennende det her, og nedturen blir ENORM dersom den ikke roper ut gravid..

 

Skrevet

Så spennende! Men hvis du ikke har fått besøk av tante Rød ennå, er det jo ganske sannsynlig, da.... :)

Skrevet

:(

 

Der kom mensen!! Argh!!

Nå ble jeg veldig skuffet... Var så innstilt på at jeg var gravid...men men

 

Jeg skal egentlig begynne på noen tabelletter mot en type migrene nå, og har avventet med å starte på dem med tanke på en mulig graviditet. En bør ikke bli gravid dersom en bruker dem.

Mannen min vil at jeg skal la resepten ligge på hylla go så prøver vi igjen...

 

Uansett, vi hørs!

Skrevet

Neimen så kjedelig, da!! Innmari irriterende at du skulle få forsinket mens PLUSS sånne skyggestreker!!! Veldig dårlig gjort.

 

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...