Gjest Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Hei! Ikke ennå.... Skal kjøpe snart, men får ikke testa før i to tida..ARGH!!! Utrolig spennende det her, og nedturen blir ENORM dersom den ikke roper ut gravid..
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2008 Så spennende! Men hvis du ikke har fått besøk av tante Rød ennå, er det jo ganske sannsynlig, da....
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Der kom mensen!! Argh!! Nå ble jeg veldig skuffet... Var så innstilt på at jeg var gravid...men men Jeg skal egentlig begynne på noen tabelletter mot en type migrene nå, og har avventet med å starte på dem med tanke på en mulig graviditet. En bør ikke bli gravid dersom en bruker dem. Mannen min vil at jeg skal la resepten ligge på hylla go så prøver vi igjen... Uansett, vi hørs!
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2008 Neimen så kjedelig, da!! Innmari irriterende at du skulle få forsinket mens PLUSS sånne skyggestreker!!! Veldig dårlig gjort. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå