Gå til innhold

DEPRIMERT!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere!!!

Jeg er i uke nå..og i en rar situasjon...!!!jeg kom meg i ny jobb for 3 mnd siden...og fant bare ut etter tre uker at jeg var graivd...det er en fast jobb med prøvetid på 6 mnd.jeg fikk jo ganske så stor sjokk for det var ikke planlagt men ble seff.glad...det er første gangen...og det er en super glede...jeg valgte å fortelle sjefen min det ganske så fort...men hun også ganske forståelig fikk seg sjokk.men saken er den at jeg føler at alle ser negativt på meg...og føler at jeg blir veldig eksludert og dårlig behandla på jobben, følte til og med at sjefen prøvde å si til meg at jeg kunne si opp for det satte dem i dårlig posisjon for de trengte en ny medarbeider som selfølgelig kunne bli på jobb.jeg har ikke tatt en eneste dag fri...for jeg er redd...deppa selv om jeg har vært kjempe dårlig har jeg kommet meg på jobb...men nå føler jeg som jeg ikke orker mer i det hele tatt...jeg låser meg inn på do og griner flere ganger om dagen på jobben....!!!

Det er jo ny jobb og fortdatt mye å lære men pga.instillinge til kollegane og sjefen...føler meg bare som en ubrukelig dritt...og har nesten ingen glede av graviditeten og ser på alt som negativt,....er Rett og slett redd for å sykemelde meg også!!!skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm...jeg er i uke 14 nå hadde jeg tenkte å skrive...!!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...