Gå til innhold

NOEN SOM HAR FÅTT SKATTEPENGENE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et det ikke fra og med i dag de sendes ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trodde de kom etter 25. jeg...

har iallefal ikke fått noe her

Skrevet

NEI DET HAR VI IKKE!! SIDEN DE IKKE BLIR UTBETALT FØR 25. JUNI!! DET ER VEL IKKE SÅ VANSKELIG Å SJEKKE NÅR UTBETALINGEN FINNER STED!? WWW.SKATTEETATEN.NO

Jøss.. Folk er så LATE!

Skrevet

nei.. ikke fått noe.. men ringte de som har med det og gjøre og han mannen sa at det ble sendt ut rundt denne tiden..

Skrevet

Nei, og venter ekstremt på de! Vil shoppe!

Skrevet

Skatteeoppgjøret kom i dag så da er vel pengene på konto rett før helgen regner jeg med.

Skrevet

Whoa, Nelly!!

Dette varierer fra sted til sted. Jeg fikk melding om at skatteoppgjøret mitt var ferdig for over en uke siden, og her som jeg bor har det alltid blitt betalt ut innen st.Hans...

Det er vel ikke noe å hisse seg opp for?

Skrevet

De har vel satt dato om utsending den 25.sånn offisielt..men jeg også har sjekket kontoen i dag..Vet at tidligere så har jeg av og til fått litt tidligere enn datoen de har satt,så håper..:)

Skrevet

DET ER SÅ BRA AT VI HAR LATSKAPSPOLITI SOM SKRIVER MED STOOOORE BOKSTAVER NÅR FOLK LURER PÅ NOE HER INNE!!!!!!

GROW UP..

Skrevet

Hva hjelper det deg om andre har fått sine penger?

Skrevet

slutt å være så jæ snerpete..ta deg sammen di barnslige jentunge!! gå å få deg litt sex,ser ut så du trenger d!!

hormonbomba!!

Skrevet

jaaa! fikk de idag...!!!!

Skrevet

Det eneste som bryr meg er om JEG har fått de ;) Har ikke sjekket kontoen enda, men kanskje jeg skal gjøre det, i og med at noen har fått de alerede. Ellers trodde jeg at de ble betalt fra den 25. men det er kanskje forskjellig fra sted til sted...

Skrevet

Juhu... Jeg har fått mine! 13 000 blanke kroner på kontoen!

Skrevet

Skulle gjerne sett at enten mine eller gubbens var på konto i morgen for da kunne vi få bestilt søskenvogna.

Har sterke kynnere disse dager så vet ikke hvor lenge denne babyn har tenkt å vente hehe.

Skrevet

Hoho, vet ikke hvem av oss som er en hormonbombe som ikke har fått seg noe på en stund jeg? Jeg spurte et enkelt spørsmål bare. Det hjelper vel ikke HI om andre har fått pengene sine? Fon min del er det revnende likegyldig, og jeg aner ikke om jeg har fått mine heller. Hva ER det å mase for egentlig? De kommer når de kommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...