Gå til innhold

isi* med liten januar spire!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Laget en ny tråd jeg, for den andre begynte å bli litt lang ;-)

Det gikk kjempefint med minstemann til tannlegen. Var litt sint når hun skulle se inni munnen hans, men ellers gikk det bra. Han slo seg ikke vrang i det hele tatt.

Det gikk også bra til legen. Alt i skjønneste orden bortsett fra at jeg mest sannsynlig har betennelse i en sene nedi foten. Ikke så mye å gjøre med når jeg er gravid, så får bare se om det gir seg. Blir litt mye øvelseskjøring for tida ;0) Blodtrykket var i dag 120/70 og bra sa legen.

Kvalmen har heldigvis gitt seg litt i løpet av helga. Er fremdeles litt kvalm, men får i meg mat nå. Håper det holder seg sånn nå, og ikke blir verre igjen :0). Hvordan går det med deg?

Har du hatt en fin helg?

Ja vi har det kjempefint. Har selvfølgelig opp og nedturer vi også, men vi har et solid ekteskap og elsker hverandre veldig høyt.

Det går nok kjempebra med dere også, bare husk at det kan være litt tøft og slitsomt og være foreldre innimellom, men stort sett er det bare en sann glede og helt fantastisk og være foreldre.

Ønsker deg en strålende dag!!!

Kjempeklem :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne jeg.

Skrevet

Hihihi hei snuppsa =)

Hihi vært vekke noen dager, ikke hatt internett hihi. Så skjønn du er som har dyttet for harde livet =)

Åff så trøtt jeg er nå. Heldigvis har kvalmen bare blitt en liten del av dagen i dag og ikke så mye i går. så det er jo helt fantastisk. Men ble ikke så bra denne helgen etter nålene som forgje fredag.

Åh så godt å høre om tannlegen. Tihi blir jo så stolt når de holder ut til og med tannlegen!!! Åh så godt at du får i deg litt mat da. Har spist litt her også, å det føles faktisk veldig bra!!! Hehe utrolig hva man plutselig begynner å sitte pris på av ting når man er vekke fra ting en stund ;-)

Uff var på jobb tur nå, å måtte fortelle at jeg var gravid siden alle drakk og vi har vært på ultralyd å sett at ting var bra så fortalte det, og var så glad å happy å alle var helt med. (Kun med menner så vittig å snakke om graviditet med, ingen med barn hihi) Så plutselig bare, fortalte han ene at damen hans tok abort i går over 11 uker på vei. Jeg er jo "bare" 10+3. Uff det var helt forferdelig å sitte der å tenke over babyen vår som vi er så lykkelig for å har jo laget planer oppi vårt hode om. Å så disse som bare, neij det er jo ingenting. En klump. Uff jeg ble helt sånn satt ut, visste ikke om jeg skulle begynne "vi er kjempe lykkelig å klarer alt, vi er ikke sååå unge osv osv osv" eller "jah skjønner jo godt at dere ikke orket det". Sikkert ikke lett for han heller siden jeg hadde sittet å pratet om babyen vår før å så ble jeg bare helt stille. De ble ganske så bedugget utover kvelden å da var han borte med meg hele tiden og sa han var så glad på våre veiner og ville bli fille onkel og masse greier... Uff var ubehagelig.

Måtte bare få det ut.. Hvordan går det med øvekjøringen da? Føler du at du får teken på det? Har du fått oppkjørings dato?

Vet jeg spurt om dette før, men min trøtte hjerne helt glemt det. Hvor bor dere?

Åhh takk for gode ord. Ja er jo klar over at det blir tøfft og vi prøver jo å instille oss på det. Vi krangler jo no og, eller har dager vi er trøtte og leie å uenige og ordner alltid det uten mye drama. Men lurer på hvordan det blir fremover. Så godt å høre om slike gode historier som dere. Hvor lenge har dere vært gift?

Forresten, min søster ble kjempe glad når hun fikk høre det =) Så det var jo godt!!!

Klem (",)

Skrevet

Heisann!!

Der var du ja :0)

Uff, får en lei situasjon med kolegaen din da. Skjønner gåoddt at du syntes det var litt ubehagelig ja.

Så bra at søstra di ble kjempeglad. Blir sikkert kjempegøy for barna da, når de kan leke sammen.

Føler det går bra med øvelseskjøringa. Skal på langkjøring snart nå. Håper kvalmen gir seg litt mere til den tid. Det har som sagt blitt litt bedre, men så kan den komme kastende over meg igjen. Uff.

Vi har snart vært gift i 6år, og vært sammen i snart 12 år! Tida går bare så utrolig fort.

Har sendt deg pm i tillegg :0)

Klem :0)

Skrevet

dytter denne litt jeg

Skrevet

Hihi må bare dytte å dytte du =) stakkars. Ikke vært så mye på internett siste dagene. Sambo hadde arbeidsulykke onsdagen på jobb, så da gikk det i omsorg og torsdagen hle dagen på legevakten mens fingen ble opperert. *Så ikke vært hjemme før nå.

Jah var helt forferdelig å sitte der med han som fortalte at det ikke var noe barn å bla bla bla. Jeg føler jo det er det. Å følte meg faktisk litt dum over å glede meg allerede. Å til og med telle dager.

Spennende med oppkjøringen =) Leste pm!!! Jah fælt å ha mye press å mas på seg, rundt slike ting. Å ikke lenge til ul på deg nå...

Lurer på om jeg vil ha sånn ny tidelig ul for å sjekke nakkefolden. Er det veldig egoistisk syns du?

Så kos å høre om hvor lenge dere har holdt sammen. Håper det går fort her også. Merker jo at dager der begge er slitne og sliter med hodepine, og tomt for penger så sliter det litt på humøret til begge og en blir litt deppet, men vi har jo valgt dette selv å vi har det jo fint ellers =)

Helg igjen=) Noen kjekke planer?

Skrevet

Uff, så leit med samboern din da. Håper det går bra med han.

Vi skal på tidlig ul for å sjekke nakkefolden. Synes ikke det er egoistisk av deg. Vi vil gjerne vite om det er noe galt med barnet slik at man får tid til å la det synke inn og tid til å forberede seg om noe er galt med barnet.

Vi kommer til å bli like glad i barnet uansett, men synes det er litt greit å vite uansett.

Nå får vi ul fordi de trodde det var noe galt med minstemann på ordinær ul, men han kom ut til oss frisk og fin. Ikke noe galt i det hele tatt.

Håper selvfølgelig at alt er i skjønneste orden denne gangen også :-)

Har ikke noen spesielle planer for helgen. Blir nok litt shopping i morgen ellers skal vi bare slappe av og kose oss :0)

Skal bli godt etter en uke hvor begge barna har vært småsyke, og jeg har vært i litt dårlig form selv.

Enn dere? Noen spennende planer?

Skrevet

Hei. Uff hadde planer for dagen med shopping og stort grill besøk med masse venninder. Nå ligger jeg på sofaen etter en to timers lang lur. Å ser en litt løgen film å spiser sure snoperier. Mens Thomas, sambo, er på jobb. Hehe kjekk lørdags kveld. Å jeg som har mini angst for å bli asosial og kun snakke om gulp og baby ting. Hihi lover ikke bra med at jeg ikke orker å gå ut eller være med på noen ting. Håper dette kvalme-sovesyke greiene går over snart. Huff sytete jeg er nå. Hvordan har din helg vært da??? Jobber du fullt til vanlig eller er du hjemme med dine søte små? Sitter med mobilen nå så husker ikke hva vi snakket om. Hi hi får ta det igjen i neste innlegg. Kos deg :) *klem*

Skrevet

Uff da. Du skal se kreftene plutselig kommer tilbake ;-)

Jeg har heldigvis vært litt bedre av kvalmen i helga. Det ble litt shopping på oss i går. Ellers ble det litt husarbeid og avslapping. I dag har vi vært en del ute og litt på besøk hos besteforeldre på formiddagen og noen naboer med jevnaldrende barn i ettermiddag. Begge barna sovnet ganske utslitte i kveld gitt :0)

Jeg er hjemmeværende med våre to søte små og trives kjempegodt med det :0)

Klem!!

Skrevet

Ahhh så gøy med shopping. Hvertfall med feriepenger og skattepenger!!! Hihi. Jeg har såå lyst til ett sted med sol. Nå har det høljet å max temp på 15 grader i snart 3 uker. Jeg er klar for litt sol på kroppen! Hihi.

Uff, noe som har gått med de to søte små??? Ukene blir lange da.

Min mor var hjemmeværende med meg. Jeg er attpåklatt så hun hadde en på videregående, en på ungd skolen og ett lite krapyl hjemme hihi. Var veldig deilig for meg. Gikk i barnehagen 2 dager i uken. Kom sent å ble hentet tidelig. Var mest for det sosiale for min egen del tror jeg. Jeg er veldig glad jeg hadde det slik. Var alltid noen hjemme, å middag +++. Ser på mine nevøer. Har en søster der hun og mannen jobber fulltid pluss nå tar hun en master oppgave (perm fra jobb da seff!!!). Der er det alltid stress. To herlige guttene er i barnehagen og på skolen helst før 8 og blir hentet mellom 4 og 5. For å få tiden til å gå. Så er det hjem, noe lett fjorland mat e.l. og videre på diverse fotball, besøk +++. Så har jeg en annen søster som har jobbet halvt og mannen i nordsjøen. Ser hvor mye mindre stresset det i allefall virker for gutten dies. Vi skal prøve å den ene av oss jobber bare 50% hvertfall første årene. Må se hva pengene strekker til. Desverre de som bestemmer litt.

Ja hmm dette med tidelig ul for å sjekke nakkefolden. Hvilke missdannelser utenom downs er det egentlig de kan finne ut? Vi snakket lenge om det i går. Vet ikke om jeg klarer en med downs. Jeg vet at det er uuuuutrolig egoistisk av meg (føler meg helt forferdelig av å tenke slik, de er jo akkurat likemye mennesker), men jeg jobber ekstra med en autist, og også hatt mye med downs og gjøre de 4 årene jeg har jobbet innenfor den slags ting. Å ser hva som skjer med foreldrene dies. Så er redd for at viss vi går på tidelig ul med det nå før jeg er fullgåtte 12 uker, å finner ut noe. Så blir jeg sittet i ett forferdelig dilemma. Feks cp, autisme ++++ finner man jo ikke ut før etter fødsel, og vi føler jo allerede at det er vår lille baby. Ser jo for oss hvem den skal ligne på, bestemmt navn og hele greien. Hehe. Hva trodde de med minsten din forgje gang? Var det ikke fælt å få en sånn tilbake melding?

Hørtes ut som en kos helg. Er herlig når du ser de har hatt det kjekkt hele dagen og sovner som små steiner med en gang de kommer i sengen...

Tror jeg var suttrete for skulle på en fest lørdagen som jeg hadde gledet meg lenge til å treffe igjen masse venner som er over alt i landet på skole som jeg ikke har sett på ett år. Men alt kan vel taes igjen =)

Åjj ble lang denne. Sååå kos å ha snille erfarne deg =)

Skrevet

Guttene var litt småforkjøla og hadde litt feber på natta. Gikk greit, men jeg ble ekstra sliten for de sov dårlig på nettene, i tillegg til at jeg hadde vondt i halsen selv også. Men alle er heldigvis friske nå.

Største sliter med kraftig gressallergi så det er litt slitsomt til tider.

Jeg trives veldig godt med å gå hjemme. Barna storkoser seg de også. Jeg sliter med ryggen, så det er ikke bare bare og komme meg ut i jobb heller. Vi har ikke supergod råd akkurat, men vi klarer oss. Jeg føler meg veldig heldig som kan gå hjemme de søte små i allefall.

Har sendt deg en pm i tillegg.

Skrevet

Så lenge det går rundt, det som er det viktigste... Hihi mye rart som en begynner å tenke ¨på når en venter liten =) godt jeg har deg å spørre å grave om ting med =) hihi.

4 dager igjen til de magiske 12. Er ikke du egentlig over i 2tri nå??? Skal bli godt =)

Svarer deg på pm jeg!!

Skrevet

Det er bare å spørre det :0)

Flytter over på 2tri på fredag. Jeg er 11+5 i dag.

Gleder meg masse til onsdag om en uke for da er det ultralyd!!

Blir spennende å se. Håper selvsagt at alt er i skjønneste orden :0)

Blir også spennende og se hvor mange det er inni magen.

Både lege og de rundt oss har antydet at det kan være to.

Jeg har relativt stor mage til å være 11+5, mye dårligere denne gangen i forhold til de to forrige, mamma har søsken som er tvillinger og sannsynligheten for tvillinger øker med alder og antall svangerskap.

Så dette blir spennende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...