hvemerjeg? Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Jeg har vondt i magen, er kvalm, alltid trøtt, svimmel, nesten aldri glad, ler aldri, blir irritert for ingenting, gråter lett, synes det er et ork med barna, mannen min klarer jeg ikke å sette pris på, jobben tar selvtillitten fra meg, reiseveien til jobben tar knekken på meg, orker såvidt å vaske klær og lage mat. Jeg skjønner bare ikke hvordan jeg skal klare å stå opp til dette enda en dag...
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Har du ingenting å glede deg til? Høres ut som om du er helt utkjørt, og trenger en ferie.
atsjo Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Syns det hørest ut som du er deprimert jeg:/ Har du snakket med mannen din om hvordan du har det? det syns jeg du burde gjøre. Kanskje du kan reise bort noen dager der du tenker bare på deg selv å se om det hjelper. Viss du fortsetter å føler deg nedfor hele tiden kan eller bør du vel ta kontakt med helsesøster eller andre fagfolk. Har selv vært deprimert og vet hvor lett det er å komme inn i en sirkel der ingenting betyr noe lenger. Viktigste er da å søke hjelp. Lykke til:)
hvemerjeg? Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2008 Har pratet masse med mannen min om dette, han merker jo på mitt humør at jeg ikke har det bra. Det går ut over både han og barna våre, desverre. Sitter her og lurer på om jeg skal få time hos fastlegen; for veiledning og sykemelding. Noe må gjøres for meg, har hatt det sånn som dette alt for lenge nå.
Mamma78 til to herlige små:) Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Bestill time til fastlegen å få sjekket jernlager, vitamin b2 (eller 12, husker ikke helt), få sjekket om du har høyt/lavt stoffskifte eller diabetes. Alt dette er blodprøver og lett å finne ut. Fortell hvordan du har det, så finner legen fort ut om det er noe fysisk eller om det er psykisk. Er ingen grunn til å gå rundt å ha det slik, når det er noen ting som kan gjøres for å få det bedre:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå