Tuni♥ Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Men har fått to positive tester!! :-) Jeg har jo ikke IKM før torsdag, så det var et stort innfall som fikk meg til å teste i går. Den var svakt positiv, og jeg "turte" ikke helt stole på den, så jeg tok en ny test i morgest, og den var jammen meg også positiv! Jenter - jeg er visst gravid! :-) Dette var jo bare andre prøveperiode, så vi er jo overlykkelige over at vi faktisk kan lage barn sammen! Det er lite symptomer enda, men har hatt et par kvalmebølger og litt treg mage den siste uka. Stakk litt i puppen her i morgest også, men det skjer jo fra tid til annen ellers også. Sender babystøv til alle andre prøvere og spesielt til uke 26- jentene, jeg venter på dere på 1.trim, og sjekker nok innom for å se hvem som blir med videre!
Mayken Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Gratulerer så mye. har selv fått 5 positive billigtester i går:) Har ikm på onsdag:) Vi får følge hverandre vi da;)
Tuni♥ Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2008 Ser at vi er flere som tydeligvis tester positivt tidlig da! :-) Det blir koselig å følge hverandre videre, satser på at vi blir mange som går over i mars09-klubben denne uka! Jeg har bare testet med to tester på morgenurin, men skal kjøpe med meg en digital når jeg skal på jobb senere i dag.. Har du noen symptomer kanINA*og spira*? Her er det ikke mange enda, men de kommer nok! *krysser alle fingre for at det går bra med oss*
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 gratulerer jeg fikk en test som til slutt viste gravid i går, som jeg var usikker på men i dag viser den digitale GRAVID så da tror jeg litt mer på det hehe
Mayken Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Har akkurat tatt en digital cb nå, og den viste GRAVID!!! Så da er det ingen tvil:) Har egentlig ikke tenkt noe særlig over symptomer før nå, og da faller ting litt på plass. Har svettet og vært utrolig mye varm uten å ha feber. Veldig luftig, småkvalm på morgenen. Nå vet jeg jo årsaken. Jeg har alt vært innom mars 09 klubben jeg, var ikke så mange der ennå, men nå blir vi jo flere:) Håper spiren klorer seg fast hos oss begge:)
Tuni♥ Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. juni 2008 Åja, gratulerer så massemasse! :-) Da blir det bryllup og graviditet - det blir morsomt gifteklar! :-) Jeg har jo enda noen dager til ikm, så vet ikke om jeg tøør ta en digital enda.. ;-) Vet ikke helt om jeg tror på det her enda jeg - men det kommer vel! Konsentrasjonen er litt sviktende for tiden ihvertfall.. ;-)
hailey88mod Skrevet 23. juni 2008 #8 Skrevet 23. juni 2008 gratulerer en kjempe masse! jeg har og tatt to cb som begge har blitt synlig positive...så hvis alt går som vi håper på har jeg termin 4mars:) når tid skal du til legen for å sjekke?? dette vår første:) så spent!
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 23. juni 2008 #10 Skrevet 23. juni 2008 Gratulerer så mye til dere alle sammen!
victomalia Skrevet 23. juni 2008 #11 Skrevet 23. juni 2008 Gratulerer! Ønsker deg et fint svangerskap! Når tror dere jeg kan teste da? Jeg har ikm til søndag, og synes denne uka snegler seg avgårde.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 23. juni 2008 #12 Skrevet 23. juni 2008 Gratulerer såååå myyye jenter!!! Kjenner jeg blir utrolig misunnelig!!! =D
Tuni♥ Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 23. juni 2008 Takk takk! :-) Jeg testet positivt søndags morgen, med ikm torsdag. Er nok ganske tidlig enda, men jeg hadde masse billigtester liggende så.. ;-) Lurer også på når jeg skal bestille legetime - reiser på ferie 1.august, og skulle gjerne tatt en sjekk før det! Får ringe legekontoret i løpet av uka og høre med dem.. Er heeelt surrealistisk det her gitt! :-)
Tuni♥ Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 23. juni 2008 Krysser fingrene for deg også pfeew, før du vet ordet av det så er du her du også! *blåser masse babystøv avgårde*
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #15 Skrevet 23. juni 2008 Gratulerer så mye til alle dere som har blitt gravide! Kjenner jeg så gjerne ønsker jeg skulle vært en av dere. Men, jeg føler håpet så og si er ute, det er tegn på tr, og jeg fikk blank billigtest i går (to dager før IKM). Det eneste lille tullehåpet jeg har er at jeg hadde noe som var misenkelig lik en festebløding tidligere. Men må nok innse at vi nok går på en ny pp. Skuffa, ja.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 23. juni 2008 #16 Skrevet 23. juni 2008 Takk for det! =) Har ikke passert ikm enda, så klamrer meg fortsatt til et bittelite håp...... Men, tror nok tr kommer denne runden...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 23. juni 2008 #17 Skrevet 23. juni 2008 "Verdens herligste gutt" - Får håpe tr ikke kommer til oss likevel..at vi bare produserer hcg litt sent... ;-)
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #18 Skrevet 23. juni 2008 Vi får håpe litt til, uansett klaffer det nok snart :-)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 23. juni 2008 #19 Skrevet 23. juni 2008 Får håpe det klaffer neste måned :-) Hvilken pp er dere i?
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #20 Skrevet 23. juni 2008 Dette er 2 pp, så det er ikke lenge, men vil så gjerne det skal klaffe snart. Har holdt igjen pga. ny jobb. Førstemann satt på første forsøk, men man vet aldri...dere da?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 23. juni 2008 #21 Skrevet 23. juni 2008 Vi har ingen barn og er nå i 2.pp.. Soon to be 3.pp.. Har ønsket meg barn såååå lenge, men har også holdt igjen fordi jeg er nyutdannet og måtte sikre oss økonomisk først. Har 3 venninner som er gravide, har barn og skal ha nummer to neste år... Jeg føler at det bare er meg igjen... Så vil sååå veldig gjerne at dette skal klaffe snart! Alt jeg drømmer om og bryr meg om for tiden, og min kjære samboer selvfølgelig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå