Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Jeg er veldig sank ellers, men helt siden fødsel har magen min bult ut. Det er ikke fett som henger, bare magen som står rett ut, sånn som babyer/unger sin mage ofte gjør. Ser ut som en liten gravid kul. Har til og med fått spørsmål om vi venter en til, for siden jeg ellers er slank er det liksom ikke å ta feil av at det er en gravid mage, men det er det jo ikke. Er ikke plaget med luft så det kan jo ikke være det. Er det innvendig fett da eller? Er det slanking som må til? Men trenger jo ikke å ta av meg noen annen plass. Trening? Spiser jeg feil mat? Andre gravid mager der ute som ikke er gravide?
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 hei! jeg er veldig slank og høy men har stor mage synes jeg. mine venniner tror at jeg er gravid og vil ikke si det nå- noen ganger tenker jeg at kansje livmoren klaret ikke å trekke seg inn etter fødselen!!!!!!!!!. spiser litt søtesaker men jeg er veldig tynn . synes det så stygg å ha så stor mage som jeg har nå. har vært beskymret pga det og skal ta kontak med legen snart.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Akkurat sånn er jeg også! Slank og velltrent (er instruktør på treningssenter), men magen står ut som om jeg skulle vært gravid i 4. mnd. Har to fødsler bak meg, hvorav den første endte m keisersnitt. Min fysioterapeut sa faktisk at det kan være etter keisersnittet, at musklene ikke klarer å trekke seg sammen på samme måte som før, men vet ikke helt jeg... Er veldig smal i midjen andre veien, så det virker som om alt innholdet i magen liksom kommer framover fordi jeg er så smal andre veien... Og jeg trener mye mage! Litt kjedelig å se gravid ut ja, men mannen min trøster med at jeg ser enda bedre ut enn før og at magen ofte står litt ut på jenter...?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Har det også sånn. Samme hvor mye jeg trener står magen ut som om jeg er 5mnd på vei. Veier jo mindre nå enn før jeg ble gravid. Har også tenkt på det med at det kan ha noe med keisersnittet jeg tok når jeg fikk mine to små. Men har fått et tips om noe på helsekosten som hjelper for opplåst mage, så får dra og prøve. Selv om jeg ikke har så stor tro på det.
Sarah & Marcus mamma Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 14 mnd siden jeg fødte.. og for 2 mnd siden begynte jeg å ha det slik som du beskriver... kjøpte slike tabletter på apoteket for oppblåshet, som de reklamerer for på tv... de virket kanskje litt... men så fant jeg en grønn boks med hvitt pulver i på apoteket.. Benefiber heter den... skal være godt for tarmene.. synes den har virket! driker den i et glass med saft tre ganger daglig...;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå