Gå til innhold

ååhh...til en himmelsk opplevelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg spist nugatti på kneipskiva for første gang på sikkert 10 år, å herregud.. tror nok det var syns at det smakte så godt=)

Spørs om det blir noen skiver i dag.. heh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har blitt noen Nugatti-skiver her også siste ukene - for første gang på årevis.....

Spør du meg er Nugatti undervurdert, hehe :)

Skrevet

Helt sant... fy her er det bare å komme seg i seng igjen såpass brødet får fred... hehe=)

Skrevet

Jeg tror jammen meg at jeg skal ta en tur i butikken og kjøpe Nugatti selv. Ikke noe mat frister for tiden. Er lei av "gravid-vennlig" mat. Jeg vil ha spekemat, brie, blåmuggost og biff.... Sukk...

Skrevet

Jeg vet, har vært hekta i dette svangerskapet! Men heldigvis begynt å gå litt lei nå, da. Men den nye Nugatti Air har en fantastisk konsistens, da! Ah, nå ble jeg sugen på noe søtt.....

Skrevet

hihi, jeg kjøpte også nugatti i går!:) Helt herlig, har ikke spist det på evigheter, men det var fantastisk!!!! Endelig lyst på mat igjen, men må bare passe på å ikke overpise...hihi

Skrevet

Hehe.. fikk helt dilla på den Nugatti Air'en her for noen mnd siden. Noen på 2.trim som oppdaga da den kom :o) Men..som det måtte gå, så fikk jeg svang.dia.. Gleeder meg til å smake litt etter fødselen.. "bare" 63 dager igjen nå *ler høyt*

Skrevet

smiler godt her nå...spiste også nugatti forleden,første gang på mange år. Måtte bare ha det! himmelsk opplevelse...rart dette her. tror jeg må gå å ta en skive nå;)

Skrevet

jeg spiser nesten ikke anna enn skive med nugatti på;) å så ett glass melk til:) mmmm! helt hekta!:P

Kommer til å få en liten sjokolade-bebi.......;-)

Skrevet

hehe, en liten sjokobaby=)

Sykt, skal spise middag nå men gleder meg til kvelds når jeg kan spise flere skiver med nugatti på=)

Skrevet

Snakker om himmelsk her... Jeg var nettopp på burikken og kjøpte chilikreps i aioli, vet det ikke er helt det samme som nugatti, men fy flate så godt!!!!

Tror knøtte i magen likte den også, han sparker som bare søren!! :P

Kan jo seff være han ikke liker sterk mat!! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...