Gå til innhold

Vaaknet og kloedde veldig inni hendene, hva er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

35 fullgaatte uker og nettopp ferdig med en 10 dagers antibiotikakur (for aa kontrollere en GBS streptokokkinfeksjon) Vellykket kur og alt vel der, naa skal jeg bare har antibiotika under foedsel, saa i orden der.

Men har disse kloeende hendene noe med dette aa gjoere, eller er det annet? Kom seg litt etterhvert da... Har ikke kloedd noe i svangerskapet foer naa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Synes du burde ringe legen din!Ikke for å skremme,men det kan være et symptom på svangerskapskløe.Trenger ikke å være farlig det!men godt å få bekreftet hva kløen din kommer av.

Hilsen en som har klødd mye fra uke 37 i svangeskapet.

Skrevet

Ok. Skal snakke med legen uansett i dag, saa kan nevne det. Helt bort naa, var bare et kvarter da jeg vaaknet. Speor han likevel jeg, takk for svar. Huff, haaper du kloer mindre naa da, det hoeres plagsomt ut. Sov veldig lenge i dag, og er som sagt nettopp ferdig med en litt heftig antibiotikakur, saa mye rart som skjer med kroppen naar den gaar tilbake til normalen igjen... Haaper det bare er relatert til dette.

Blir ikke skremt jeg, da hadde jeg ikke spurt... ;o))

Skrevet

Godt:)

Ja mye skjer med kroppen på antibiotika,å itillegg er man jo gravid:)

Lykke til hos legen da!!

Have a nice day:)

Skrevet

Det var en god link, takk skal du ha! Nevner det for legen min. Med streptokokker og sete-/tverrleie kan det hende han mener det ikke er plass til mer ekstragreier, hehe....og vil se paa det. ;o) Vi faar se, er endelig i Norge og deilig med en ivrig lege som vil har meg fuuult sjekket ut foer noe evt skjer. Tipper jeg bare har noe light greier, har nettopp reist veldig langt ogsaa og tror ikke jeg er helt i normaltilstand foer neste uke. Kjekt aa sjekke opp likevel, better safe than sorry!

Skrevet

Takk takk, like maate.

Fikk legetime i morgen tidlig jeg, deilig aa vaere i Norge, hehe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...