Vimsemamma og trolldukka Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Gir dere både kveld og til frokost? Og gir dere Nestle, Hipp eller Småfolk? Snuppa her i hus har fått grøt hver kveld i tre uker nå. Men nylig har hun begynt å våkne på nattestid igjen, og er sutrete og lager "ynke" lyder. Jeg er i tvil om det er magevondt,eller tenner på gang. Vurderer å gi henne grøt til frokost også, for å se hvordan hun reagerer. Vurderer også å bytte grøtmerke. Noen med erfaringer innenfor dette?
*Vetlis* Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Snupp får nestle hvete med frukt 6mnd, hver kveld, de siste 2-3 nettene har hun også vært urolig, jeg har tenkt som deg, at det sikkert er tenner på gang? Tror ikke det har noe for seg å bytte merke? Men kan være korn sorten i grøten hu reagerer på? For de første 2 ukene var det en annen type grøt hu fikk, for 4mnd.
Har to herlige gutter! Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 tror på hs sier de grøt om dagen og ettermiddagen ikke kvelden pga de kan få vondt i magen ammer dere de før grøt?
*Vetlis* Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 jeg ammer før og etter grøt, men hos oss har de ikke sagt at de ikke skal ha på kvelden, å det har jo funket bra de første ukene?
Vimsemamma og trolldukka Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2008 Jeg blander grøten med mm, og ammer etter grøt ja, for kosen sin skyld:) Kanskje det er tenner på gang da ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå