Gjest Sekretøsa Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Fornøyd! Eneste jeg har og "klage på" er at jeg får mensen 1-2 dager FØR jeg skal over på sukker-uke, som jeg kaller det. Med trionetta, som jeg brukte før, så fikk jeg mensen 3-4 dager ETTER at jeg hadde begynt på det....
"husmor"med lille Nora Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 hei. eg er veldig fornøyd med loette! mensen kan komme 3-4 dager før eller etter. men ikke noe problem for meg det. er veldig fornøyd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå