Gå til innhold

Når skal EL komme denne gang mon tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min syklusstatistikk det siste året har vært, eh, ustabil er vel en underdrivelse... Skal vi se... 60/60/180/40 der den siste ble en SA eller det noen vil kalle en kjemisk graviditet. De tre dagene jeg visste at jeg var gravid var herlige! Men så begynte jeg å blø og alle symptomer forsvant... :-(

I dag er jeg på syklusdag 17, men med min forhistorie så aner jeg ikke når jeg har el! Jeg merket el-slim forrige syklus, fordi jeg var oppmerksom. Hadde bare sex den dagen og så gikk det mange dager til neste gang, så jeg er sikker på at det var den sexen som ga spiren sist! Og det er jo positivt da, at jeg kan bli gravid og at det ikke er noe i veien med svømmerene til mannen. :-)

Men huff, hvor kjedelig det er å gå og vente på EL! Tidligere sykluser har jeg bare hatt tanken om at kommer den så kommer den... Men nå er vi jo forsåvidt prøvere, og da er jeg mer forventningsfull! Holder på å pusse opp, og skal bli prøvere når vi er ferdige med halve huset. Er godt på vei, heldigvis! Men vi har inntatt en slik "skjer det så skjer det" holdning inntil videre. Jeg måtte forklare sambo hva jeg mente med prøving i forhold til jakt på eggløsning og f.eks. pergo. Da forsto han visst! Nå har vi sex når vi vil, uten at han hopper av, og bare koser oss! Akkurat som jeg vil :-)

Jeg står på venteliste for å komme inn til gynekolog på sykehuset i august for utredning ang. pcos. Timer vi det riktig så kan jeg på tro og ære si at vi prøver på barn og ønsker hjelp med en gang. Har ventet siden februar... Har nok ikke fått prioritet der siden vi ikke var prøvere... Men nå nærmer det seg. Jeg håper at jeg får metformin og pergo med en gang.

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget... Det er godt å ha denne siden og kunne diskutere med likesinnede! Er det noen flere som har like tullete sykluser kanskje? Er vel egentlig i min første pp, spennende dette her! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...