Gå til innhold

hva slags frisyrer er in nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hva slags frisyrer syns dere er fine??

åssen frisyre har dere selv??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det med frisyre kommer helt ann på hvor gammel man er.

Selv har jeg kort hår, veldig kort hår. Men skulle ønske jeg hadde langt slett hår, eller langt med litt krøll i. Synes i alle fall det er det peneste

Skrevet

Har planer om å klippe meg i dag....Er over 1 år siden jeg klippet meg:(

Men vet ikke om jeg skal klippe meg mye eller bare ta tuppene...håret er ganske slitt etter graviditet,fødsel osv....

Skrevet

Be frisøren om å komme med et forslag. Har du langt hår ville jeg ikke klippet det kort, veldig kort, med mindre du har tenkt på det en stund

Skrevet

Klippet meg kort når jeg var gravid,men nå er jeg så i tvil...

Syns jeg passer bedre med litt langt hår...

Men nå er håret så rart oppklipt at hvis jeg har det nede så ser det nesten ut som en "hockey"sveis....usj:(

Men jeg får gjøre som du sier og spørre frisøren...

Har planer om å farge det og stripe det også i dag hvis jeg får time hos noen som rekker det...så jeg får bort de grå hårene

Skrevet

Hver gang jeg kommer til det punktet at håret mitt blir sånn så ender jeg opp med å klippe meg kort igjen. Innmari irriterende at jeg ikke skal klare å stå i mot. Hadde jeg bare klart og akseptere at jeg de neste mnd. måtte ha håret i strikk og bruke spenner så hadde jeg kanskje klart og få langt hår igjen.

Jeg også må farve det nå. En viss farve synes for godt i og med at jeg er mørk

Skrevet

Sånn er jeg også...

Håret mitt kommer til ett punkt og da syns jeg bare det irriterer meg i nakken.og da klipper jeg meg kort...

men samtidig så syns jeg kort hårsveis er mye mer arbeid med enn med langt og jeg rekker ikke å fikse håret mitt;)hehehehe

Er glad i å farge håret mitt rødt med mørke striper men det passer ikke nå pga sola har jeg hørt så da får jeg se åssen farge det blir.

har kjedelig mørkebrun farge ifra før.

Er flaut at i en alder av snart 27 år så begynner jeg å få grått hår:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...