Northernlights Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Når jeg legger meg til hvile, tretten engler om meg står, tvende ved min høyre side, tvende ved min venstre står. To på vakt ved hodeputen, to ved foten dessforuten, to meg dekker, to meg vekker, en meg viser alle himlens paradiser. nattaklem fra
Northernlights Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 24. juni 2008 haha, bruker denne igjen,jeg ;o) Natta
<3katie<3 Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 Oj! Om du bare visste hvor mange år jeg har lett etter denne Tusen takk God natt )
Northernlights Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. juni 2008 Så koselig at det endelig var godt for noe ;o) I kveld velger jeg denne: Kvelden lister seg på tå Over kløverengen. Himlen har tatt stjerner på. Alle barn skal sove nå, sove søtt i sengen. Melk og brød fra krus og fat er så gode venner med en liten trett krabat som skal spise aftensmat med små melketenner. Og to røde lette sko setter vi på matten. Er så slitne begge to. Men nå skal de stå i ro hele hele natten. Natten kommer svart og stor. Alle ting blir borte. Seil i mørke, lille jord, med en liten gutt om bord, i sin lille skjorte! Natta, Norge! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå