Monajenten Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Var i bryllup i går og hadde derfor barnevakt i natt. Sov i syv timer i strekk, og det er flere timer mer enn jeg har gjort på jegkanikkehuskehvormangemåneder!! Så nå er jeg overuthvilt og får IKKE sove. Kjeder meg.
EnLitenPrins Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Jupp Jeg er våken..Var også i bryllup i går Overraskelses-bryllup faktisk Skulle egentli i dåp, og i det dåpen skulle begynne kom der på en sann brudesang og inn kom brudeparet og overrasket alle sammen
Monajenten Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2008 Ååååhh det hørtes moro ut, Mjupsi!!! :-) Var det dåp samtidig da? :-) Mamma til 2 åring, hva jobber du som? (Bra du er våken ihvertfall da, siden du er på jobb:-O)
EnLitenPrins Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Jupp, blei dåp samtidli kjempekosli..Trodde sant bare skjedde på film!
Monajenten Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. juni 2008 Ja ikke sant?? Hihi:-) Bra du koste deg da, det gjorde jeg også:-) Var i bryllup til Mullebrud herfra, hun var så nydelig *sukk* Får tårer i øynene bare av å tenke på henne:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå