Gå til innhold

Engstelig etter gyn. besøk. Noen som vil snakke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ut for 3 uker siden at jeg var gravid. I følge legen og mine egne beregninger er jeg 8 uker på vei. Tilfeldig hadde jeg time hos gynekologen min uken etter at jeg var gravid,da skulle jeg vært 6 uker på vei (etter min beregning). Gynekologen tok en innvendig ultralyd, han sa at jeg var gravid,men at han ikke kunne se noe embryo. Han trodde at jeg var midt i mellom uke 5 og 6. Han sa også at jeg måtte kom tilbake uka etter for å sjekke om han kunne se noe da. Hvis han ikke så noe da, var det noe galt med embryoet. Da jeg kom tilbake en uke senere på fredag 20/6,kunne han fortsatt ikke se noe embryo,da sa han at det eneste han kunne tenke seg til var at embryoet hadde festet seg på livmorveggen slik at han ikke kunne se det ennå. Hvis ikke var noe galt. Han sendte meg til sykehuset for å ta hcg prøve, dette skal jeg gjenta på onsdag. Han ba meg komme tilbake på førstkommende torsdag, og da skulle han garantert se noe, hvis ikke var noe alvorlig galt. Noen som har opplevd lignende? Vi er så engstelige.. først var dette barnet et sjokk..noe jeg ville at skulle forsvinne.. men etter at sjokket har lagt seg elsker jeg allerde tanken på å bli mamma. Håper på svar fra noen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

husker et par slike historier fra bim da jeg var der for over et år siden, og det ble babyer der, altså! så ikke mist motet! ingenting er sikkert ennå, og det kan gå både opp og ned! altså, ikke ta sorgene på forskudd!

det er ikke lett å finne noe på ul så tidlig, og har hørt om lave hcg tall som alikevell var en baby!

krysser fingrene for spira di! :)

Skrevet

Umulig å gi deg noe svar, det kan være at legen ikke fant embryoet, og det kan også være at det ikke har utviklet seg, en slags ma rett og slett,....kan gå en stund før man får blødninger da. Eneste trøsta jeg har da er at som regel ordner kroppen opp selv hvis det er noe galt, så i de aller fleste tilfeller av sa og ma så er det til det beste for alle parter i forhold til å få et veldig sykt/ ikke levedyktig barn i hvertfall.

Du får vente å se, annet kan du ikke gjøre.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...