Cathrine 85ogEmil Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 I hele går sleit eg med mensmurringer,og har gjort det idag og, de e ikke kjempevonde, men kjenner det..litt ubehaglig, har og hatt litt problemer med å gå/ reise meg, sikkert pga nedpress... men no i kveld har eg hatt kynnere hele veien,synes magen har vært konstant hard nesten..og nå etter eg la meg fikk eg skikkelig "sting" nedover siden i magen.. Lurer litt på hva som skjer eg..har ikke vært igjennom dette her før:S Men har heller ikke Vondt..men som eg sa over...eg kjenner d...!! Noen som har noe svar til meg?
little_pony Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 mulig kroppen din gjør seg klar til fødsel?jeg hadde det slik sist,to uker før termin kom han,å jeg hadde mensensmerter hele natten før:)
Mamma til nr2<3 Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Kan du ikke ringe føden å spørre?det hørtes ut som det tryggeste. Jord mora mi sa..når riene kommer..så vet du det! Kjennes som sammentrekkninger..sa hun. Er førstegangsfødende selv,har dermed ikke kommet så langt enda:) Lykke til iallefall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå