Gjest Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Skal ha dåp i august. Hva kjoper jeg inn, hvordan skjer det i kirken? har bestilt et sted som pynter og bestiller mat fra samme sted, hva handler jeg da????
Gjest irismor Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Ta kontakt med kirken så får du beskjed hvordan det foregår der. Litt forskjellig fra kirke til kirke og prest til prest. Hvis firmaet pynter bordene så er det vel ikke så mye du trenger å gjøre. De har vel da duker, lys, blomster osv.... Bordkort hvis dere skal ha det. Men be de dekke et bord for deg så su får se hvordan de pynter, slik at du ikke blir skuffet når den store dagen kommer ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå