Gå til innhold

skal ha dåp, tips gjerne :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha dåp i august. Hva kjoper jeg inn, hvordan skjer det i kirken? har bestilt et sted som pynter og bestiller mat fra samme sted, hva handler jeg da????

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Ta kontakt med kirken så får du beskjed hvordan det foregår der. Litt forskjellig fra kirke til kirke og prest til prest.

 

Hvis firmaet pynter bordene så er det vel ikke så mye du trenger å gjøre. De har vel da duker, lys, blomster osv....

 

Bordkort hvis dere skal ha det.

Men be de dekke et bord for deg så su får se hvordan de pynter, slik at du ikke blir skuffet når den store dagen kommer ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...