Gå til innhold

Erfaringer med brasiliansk bikinivoks?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har SÅ lyst til å prøve dette. Men, så hørte jeg en historie om ei som fikk beskjed om å kle av seg, stelle seg på en benk i doggy style, og så vokset de henne!!!! Det høres lissom ikke helt normalt ut??! Mistet litt lysten kan du si.....

Noen som har prøvd dette og kan fortelle åssen det var?

(trenger ikke fortelle at det er vondt, for det tviler jeg ikke på..he he)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe ;o)

Jeg har prøvd brasiliansk voksing, og syntes det var helt greit.

Trengte ikke ta doggy stylen, men venninna mi gjorde det.

Tror det kommer litt an på hvordan de kommer til.

Men det er selvsagt ikke problem å si "Vet du, det vil jeg helst ikke".

Det er bare for å ta det bakerste at denne stillingen ble brukt. Du kan jo ta brasiliansk voksing uten å ta bort ...eh... unnskyld uttrykket... "rompehåra". Hos meg tok de det bort uten å måtte bruke denne stillingen.

Jeg lå på rygg hele tiden de gangene jeg har gjort det, og de har vært veldig profesjonelle.

Skrevet

jeg har gjort dette mange ganger.. på 2 ulike steder, og alltid ligget på ryggen, når de tar de bakerste hårene, må jeg løfte beina og holde ut rumpeballene, haha,haha.. nå blir jeg flau av å skrive det her:)

Det er bare 1 gangen det er litt flaut..etterpå er det helt greit.

Skrevet

Ok, godt å høre at doggy style ikke nødvendigvis er et must, da hadde jeg aldri turt å prøve.

Tenker at dette må være utrolig ålreit på sommerstid. Slippe å bruke så mye tid på fjas og barberhøvler hvis man blir invitert med på stranden.. :)

Skrevet

Jeg har gjort dette en gang hos hudpleier.

måtte riktignok opp i doggystyle.. Pinlig!

Men om man skal anbefale det bør du gå der regelmessig, ettersom at det tar 2 uker før hårene begynner å vokse igjen! ;)

Skrevet

Vokser ca en gang i måneden, veldig fornøyd. Hos den forrige jeg gikk hos, måtte jeg opp på knærne, hun som vokser meg nå foretrekker at jeg ligger på magen og holder rompeballene fra hverandre. Nå som jeg er veldig gravid må jeg ligge på siden og løfte det ene benet ;-)

Kan for øvrig fortelle at det ene ikke er mindre ydmykende enn det andre, man er utsatt uansett på en måte. Men de er veldig proffe, og man venner seg fort til situasjonen. Det er jobben deres!

Skrevet

men er der ikke jæææævli vondt???

Skrevet

trodde dette kun dreide seg om bikinilinjen jeg... tar dem ALT??? Hvor mye koster sånt?

Skrevet

Brasiliansk tar de alt ja, men du kan selvsagt velge å la det være igjen litt feks i en stripe foran. Smak og behag. Husker ikke hvor mye jeg betalte. Litt vondt er det, men absolutt til å holde ut. Har vurdert å gjøre det igjen nå, men innbiller meg at jeg er mer pysete nå som jeg er gravid. :)

Skrevet

Jeg kan si at jo det gjør vondt... men det er verst første gang, så blir det bedre... Jeg betaler litt over 500,- der jeg går.

Jeg ligger også på ryggen, og det er faktisk ikke så flaut som man skulle tro. Dette er faktisk noe de gjør ofte, som sagt over her, det er jobben deres...

Synes det er veldig deilig å slippe barbering, spesielt nå på sommeren. Også var jeg en del plaget med nupper og hår som grodde innover når jeg barberte, det er det ikke antydning til nå :) Så jeg vil absolutt anbefale dette til andre... Man kan jo selv bestemme hvor ofte man vil gjøre det... :)

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det rett før fødsel ihvertfall, pga infeksjonsfare... Er nok lurt å ha litt hår der for å stoppe en del bakterier... hørte dette av ei venninne som har ei venninne som jobber med infeksjoner på sykehuset...

Skrevet

Infeksjonsfaren vil ikke øke om man uansett fjerner alt ellers med høvel.

Jeg tok brasiliansk voksing for første gang for fire uker siden, siden jeg ikke lengre kunne se så godt pga magen... :)

Jeg syntes det gjorde gaaanske vondt, men skal definitivt fortsette. Det er SÅ verdt det. Deilig!

Jeg betalte 500 i Larvik, men vet om bra steder i Oslo som gjør det for litt over 300. Jeg skal tilbake så snart det har vokst ut igjen.

Jeg har tenkt at det må være bra å ikke ha hår der om man må sy etter fødsel. Det kan jo ikke være bra med hår og sår og sting....

Skrevet

what???? 500kr????

der jeg går tar de 250kr. men det er i oslo da.

uansett, anbefaler også braziliansk, helt supert! må bare gjöre det ca hver 6 uke.

Skrevet

Min erfaring er at det gjorde jævelig vondt. :P Hehe.. Da svisjer jeg heller litt med høvelen et par ganger i uka. ;)

Skrevet

Det er faktisk vondere nå som jeg er gravid... Men det er 12 smertefulle minutter mot en måneds fresh følelse, så jeg føler det betaler seg :-)

300 kr betaler jeg på salongen jeg bruker i Oslo.

Til deg som lurte på om de tar alt: Det bestemmer du helt selv. De fleste lar det være igjen en loddrett stripe oppå der.

Skrevet

Da får jeg vel trosse min angst og bestille meg en time. Noen som vet av bra plasser i trondheim?

Skrevet

Berta78 hva heter salongen i Oslo du går på? Vurdert dette selv men de steder jeg har sett er prisene på 500kr ca.. ALTfor mye!

Skrevet

Afroditeklinikken. Ligger i Kristian Augusts gate bak Tullinløkka. Det er i 7. etasje i en litt sliten gård, og ser litt dogdy ut. Men jentene er kjempesøte og flinke - har brukt dem lenge og er veldig fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...