nettigull og Lenora lille.. Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Ææææ..hørte nettopp et voldsomt rabalder utenfor døra, trodde først at katta mi hadd skadet seg eller noe,så jeg springer ut.joda, der sitter det ei fremmed katt i barnevogna!mens pus bare sitter å ser på.Har faktisk aldri sett at pus har vært i den.ååå..kjenner jeg blir så irritert på den nabo katta nå!!!får vell bare begynne å ta den inn nå.. måtte bare få ut litt frustrasjon før jeg legger meg ..hehe..
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Har du ikke myggnett til å ha over den da? Selv har jeg alltid vogna inne når den ikke er i bruk, men når tulla ligger i den, så har jeg alltid myggnettet på, da det kryr av katter i området her. Men dersom vogna deres står ute, så kan du jo bare la myggnettet være på, slik at de ikke kommer seg oppi
meg & to små vampyrer Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Er det ikke en egen kattenetting man kan bruke mot slikt?
Gjest irismor Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Du får kjøpt kattenett til vogner. Det er med litt store hull så katten "setter" fast potene og ikke får gått på det eller lagt seg i vognen. Mygnettingen ødelegger de bare med klørne sine. Eller du må ta inn vognen når den ikke er i bruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå