Gå til innhold

Fra nan 1 til nan 2


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan reagerte ungene deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke i det hele tatt.og det gjorde han ikke når han gikk fra nan2 til vanlig melk heller.selv om det var spansk melk, pga at vi gikk tom for mme i synden, og ikke fikk tak i mme.

men det gikk veldig fint det også...

Skrevet

Rart at du spør om det akkurat nå. Forrige uke gikk vi over til nan 2. Da fikk gutten vår sprutbrekninger. Det skjedde hver dag og vi skjønte først ikke hvorfor. Vi bestemte oss for å gå tilbake til nan 1, og brekningene forsvant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...