* 5 om dagen * Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 ikke i det hele tatt.og det gjorde han ikke når han gikk fra nan2 til vanlig melk heller.selv om det var spansk melk, pga at vi gikk tom for mme i synden, og ikke fikk tak i mme. men det gikk veldig fint det også...
xxxJulianexxx Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Rart at du spør om det akkurat nå. Forrige uke gikk vi over til nan 2. Da fikk gutten vår sprutbrekninger. Det skjedde hver dag og vi skjønte først ikke hvorfor. Vi bestemte oss for å gå tilbake til nan 1, og brekningene forsvant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå