Gå til innhold

Trodde pyntetingene mine kunne stå trygt litt lenger!! ;p


lillemor og lillebror

Anbefalte innlegg

Men der tok jeg feil! I dag reiste hun seg opp å tok de... Flere som er begynt å reise seg opp etter møblene? Hun har lenge klatret opp i vippestolen og reist seg etter stellevesken om den står på gulvet, men ikke etter møblene! Har snart ikke pynteting igjen ;P snart må vell duken på bordet også bort.. Er så morsomt å se at hun gjør nye ting hver dag.. Flinke jenta mi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så flink hun er!

min lille tar tak i alt innenfor rekkevidde på gulvet, bare..kan ikke sette tomflasker i en krok på kjøkkengulvet lengre! ;)

 

klarte å hindre henne i å putte en hybelkanin i munnen for et par dager siden!

 

tror hun er langt unna å krabbe opp i vippestolen, kun krabber bort til den, og tvinner seg inn i bærestroppene! setter seg helt fast, stakkar! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går voksduken ned fra bordet! Med alt oppå. ;) Orkideen min rev hun ned i går og grøtbollen går støtt og stadig ned i gulvet. hehe. De er jo søte nå da, men jammen meg mye å passe på!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skummelt når de begynner å bli så aktive ja. Mye å passe på. Her har blomsterpotter gått i gulvet, ledningen til tv'n blit trekt ut i hytt og pine. Det verste er at hun reiser seg i tripptrappen, står på kne. På null komma niks. Vi må kjøpe seler!!!

 

Noen som vet hvor de selger slike sikkerhets-seler? Kanskje det er standard for alle barneutstyrsbutikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mi åler seg ikke engang hun! høres jo ut som deres babyer er flere mnd eldre! hun reiser seg ikke, bare på fanget når hun holder hender, og setter seg ikke opp. så her er pyntetingene trygge enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sånn 3 i 1 stol, så den klarer hun ikke reise seg opp i. Men hun reiser seg opp i tummy tuben, så er vell på tide å kjøpe balje. Litt synd, for hun har enda plass og hun trives så godt i den.

Seler har de på utstyrsbutikkene, tror jeg. Mamma var og fant de som jeg brukte, og de var fult brukende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er masse mi ikke kan, som andre på hennes alder kan. Hun kan ikke krype, står bare å vugger på alle 4, men hun begynte å åle seg rett før hun ble 6 mnd. Setter seg ikke opp, sitter egentlig ganske ustødig når jeg setter henne på gulvet. Vil ikke sitte bare ligge på mage. Står heller ikke særlig stødig. Alle er så forskjellige, men er helt normalt å ikke kunne åle seg eller krype når de er 7 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...