Mamma t 2 snart 3:):) Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Jeg er gravid i uke 29+3 og legen min sier at magen min er alt for stor til å være bare 29 uker på vei.. lurer da på om det er noen som har opplevd at man er lengere på vei en UL- tilsier??? magen min er nå like stor som en gjennomsnittlig mage i uke 35??? er dette normalt??
Mamma t 2 snart 3:):) Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 22. juni 2008 Jeg er ikke gravid med tvillinger å har kun lagt på men 3,5 kg..
*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 termin kan selvfølgeli være feil... dem kan ikke gi 100% sikkert svar.. men dem måler jo bæibins størrelse på UL og ikke magen.. for magen kan bli stor av andre grunner som f.eks for mye fostervann eller andre ting.. men hvis legen din reagerer bør han jo heller sende deg på en ny UL hvor dem kan måle babyen igjen syns æ jo:-)
jente Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Hvor stor magen din er sier jo ikke om hvor stor barnet som ligger inne i der er,, Rart av legen din å si slik,, Ser at du også er 3. gangsfødene, det er jeg og, og da er jo alt slappere i muskelaturen,, Jeg er i dag 30 + 5 dager på vei, og har en stor mage,,, Jeg får kommentarer som, du har vel ikke mange dagene igjen,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå