nurk07 Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Har reservert donorsæd hos Nordica til søskenforsøk. Noen som kan anbefale en gyn m/tilskudd i omr. Oslo vest- Bærum- Drammen som samarbeider med Nordica? IKKE Merete Blakstad...går til henne i dag og er ikke fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Ja, det kan jeg faktisk - hadde en helt for ferdelig opplevelse med en kvinnelig gyn på Bekkestua.. og forhørte meg rundt blandt venner og kjente - og det viste seg at 4 av min nærmeste sa alle uavhengig av hverandre: Å... men du må gå til Skår i Sandvika - jeg legger ved link til kontakt info. Han er bra, han sier at han har mange pasienter som har vært i Danmark. Han har relativt kort ventetid (jeg ringte mange før jeg dro til Bekkestua) - den kvinnelige gyn. på Sandvika spes er i følge en annen venninne av meg også veldig bra. HUsk rekv. fra legen din - jeg betalte bare 32 kr. per gang. Lykke til! Bare hold deg langt langt vekk fra kvinnelige gyn på Bekkestua!! http://www.sandspes.no/
nurk07 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2008 Takk! Har faktisk pratet med Skår en gang, men da sa han at han bare scanner og ikke kan gi resepter. Følte det ble veldig tungvint. Hvor ellers får man da resepter? Men mulig jeg prøver han likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå