Gå til innhold

Jeg er så lei av å være alene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært alenemor i over 1 år nå, og jeg er så lei av når vi er ute og finner på med venner og på lekeland, ser jeg så mange fedre som leker med barna sine, får nesten tårer i øynene, skulle ønske bf kunne vært her med oss, men han synes vi tydligvis ikke er så viktig å være med.. Drømmer om at jeg en dag kanskje treffer en ny mann, men er så redd for å treffe en ny samtidig, blir så rart siden jeg har barn og han er ikke faren.. Så har jeg såå lyst på en baby til *sukk*, mamma har vært singel i 30 år, er livredd for å ende opp som henne !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk også som deg, men plutselig før jeg visste ordet av det (hadde vært alene i 4 år), så dukket han opp :) ikke mist motet.

Skrevet

Tenk.. når du sitter å ser på fedre som er på lekeplassen å tar seg av sine barn at DU er der DU går ikke glipp av det viktigste som er på jorda (og oppdra egne barn). BF går glipp av det største livet byr på. Først og fremst uendelig trist for han. Før du vet ord av det kommer det en ny prins forbi. Forhåpentligvis blir han ikke til en frosk når du kysser ham (de fleste blir dessverre det). Jeg personlig kan bli like glad i et barn som ikke er biologisk mitt, det er menn der ute som blir akkurat like glad i barnet ditt som om det skulle være hans eget kjøtt og blod. (Har sett det med egne øyne, lol) Legger med denne fra You tube. Dette går fint. Klem fra en Misantrop.

http://youtube.com/watch?v=iVFmHHxXCVg&feature=user

Skrevet

Jeg må alltid grine når jeg ser den you tuben,,, jeg er fosterbarn og min fosterfar ble min ekte pappa. Etter hvert også adoptert av dem. Flere av mine venner har blitt skilte før barnet når skole alder. Du begynte alene, men det betyr ikke at du må fullføre alene. Du er i tankene mine i natt.

Skrevet

MM har helt rett. Det er han som går glipp av noe stort. Om du vil ha ny partner vil de komme når du er klar. Hvis du føler at du har problemer med nære relasjoner bør du søke hjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...