Gå til innhold

Fader jeg gruer meg til å legge meg:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer snorker så jævlig om dagen at jeg tror det psyker for meg en vakker dag:( I går klikket det nesten for meg da han høres ut som en jævla trailer selv når han lå på siden.... til slutt tullet jeg hele dyna rundt hodet mitt. Eldste sover borte i natt så jeg vurderer seriøst å låne sengen hennes.....

Snorking er nesten skilsmissegrunn spør du meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snorking er ikke no gøy, nei=) Men om han er skikkeig plaget, bør han få gjort noe med det.

Skrevet

Sov i eldstes seng, da vel :) Da får han hvertfall en opplagt kone:D

Skrevet

forstår deg godt jeg,har hatt snorking i mange år her vi hehe

sover på madrass på golvet på ett annet rom,men gubben gassser seg

i vår seng

Skrevet

Har det ikke kommet et nytt vidundermiddel da? Prøvd det?

Ellers sov jeg på rommet til M forrige natta, holdt på å klikke for meg, så endte på en sofa som er halvannen meter (var ikke pga snorking da, men snørring og hosting..)

Skrevet

jepp snorking er grusomt...vurdert prøve den der snorkespraytingen på han??jeg vurderer,,sender ofte mannen på sofaen,umulig å sove med han i øret...men SAVNER han såå da.....

Skrevet

På tide å gjøre noe med det!

Skrevet

Det er faktisk det mest irriterende. Han skjønner ikke alvoret og svarer bare at det ikke plager han. Jeg har foreslått å prøve den nye nesesprayen, men neida, Han har en far og en yngre bror som lider av alvorlig søvnapne.... så litt seriøst kunne han jo ta det. Angrer på at jeg ikke la meg før han for da går det som regel greit. Prøver å legge meg nå straks og blir det som i går flytter jeg bare inn i senga til eldste:)

Skrevet

Skjønner godt frustrasjonen selv om jeg ikke har den på kroppen selv. Svigerinne (gift med min manns bror - de snorker begge to men min pleier som regel slutte om jeg dytter i ham/får ham til å skifte stilling) sover vel kanskje 4 av 7 netter på loftsstua pga snorking om hun ikke sovner før ham. Og han har forsåvidt vært til litt utredning for å bli kvitt det, men står igjen med operasjon som han mest sannsynligvis får beskjed om å slanke seg litt før han får ta, og da "gidder" han vel ikke, for det plager jo ikke _ham_. Hadde jeg vært gift med ham og ikke min mann hadde han søren fått høre det, altså.

Skrevet

æ sover med øre propper, virker kjempe bra på en go del av snorkinga. men stor saginga våkner jeg av.... må innrømme at jeg av og til har blitt så irritert at albuen har vrt brukt til et kakk..........

Skrevet

Skjønner AKKURAT hva du mener..

Mannen min har til og med fått tilbud om operasjon, men...

Dusten takket nei fordi det visstnok skulle være så vondt.

Så får vi se om det er noe mindre vondt for han når det til slutt klikker for madammen ;-)

Vel.. han har lovet at han skal se på det på nytt når jobbsituasjonen er mer stabil så han kan være sykemeldt i 3 uker.

Hvorfor tror du jeg ligger og halvsover på sofaen halve natten? hehe..

Skrevet

Min har tatt snorkeoperasjon uten at det hjalp et kvekk :/

Mest lyst til å sparke han ut av senga enkelte netter:(

Skrevet

Han har fått påvist at det er trangt i halsen. Ligget til søvnobservasjon flere ganger. så de ville utvide det litt. Omtrent som en mandeloperasjon.

Skrevet

Uff, min samboer snorker også noe helt for J.....! Men vil ikke kaste han ut :) Skjønner hvordan du har det og det er dager hvor jeg faktisk har lagt meg på sofaen.

Skrevet

DA SKAL JEG GI DEG ET GODT TIPS : typen min var også sånn,våknet tilogmed av sin egen snorking,og jeg hadde det helt jævlig. men så kjøpte han BREATHE RIGHT på apoteket,(en tynn plaster strips han legger over nesen om natten) etter det har jeg ikke hørt en lyd..nesten for godt til og være sant :) vil anbefale det på det sterkeste,lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...