Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Satt litt å lurte på hvilken alder brukerne av denne siden har:) Selv er jeg 32, og prøver for første gang.
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 jeg er 26, men fyller 27 til høsten. Har en liten sønn på 5 måneder;)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Til Blond: Hva var det for svar? Gammel nok? Ja det merkes.. Er selv 22, har en gutt på 4 mnd:)
Mamma til en engel<3 Skrevet 22. juni 2008 #11 Skrevet 22. juni 2008 Jeg er 19 og venter min første i september:D
MorLykkelig Skrevet 22. juni 2008 #14 Skrevet 22. juni 2008 Har akkurat fylt 24 og venter barn nr 2 i desember.
<3 mine søte små<3 Skrevet 22. juni 2008 #15 Skrevet 22. juni 2008 er 24. venter vår første i oktober:)
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 22. juni 2008 #20 Skrevet 22. juni 2008 Er 21 år, har en sønn på rett over året, og har termin igjen med neste 1. januar
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #22 Skrevet 22. juni 2008 Er 23 og har en datter på 4 Prøver på nr to
lille spira Skrevet 23. juni 2008 #24 Skrevet 23. juni 2008 Jeg har bursdag om 3 uker og er nå 20 Får min første i november..
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #25 Skrevet 23. juni 2008 Jeg er 25 år. Har et barn på snart 2 år. Har termin med nr. 2 i august.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå