viertre + spire Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Jenta mi ligger i en dyp kurv på andre siden av rommet. Ligger på vårt rom å det blir ganske varmt. Å hun er varm av seg. Er det farlig at vinduet står åpent?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Neida, men du kan ha på henne en tynn lue.
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Vi har hatt vindu åpent stort sett hele vinteren vi. Snuppa var født i juli, ho ligger i sprinkelseng med sånn polstring rundt kanten. Men hu ligger jo på lammeskinn med body, nattdrakt OG nattpose/babysafe eller hva det nå heter, på seg vinterstid da. Nå på sommeren enten bare i body eller body og den posen.Kald sommer i nord foreløpig.
It's all about me Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Jeg ville sakt nei du bør ikke ha vinduet åpent......men det er fodri jeg hadde vært redd for at det skulle komme edderkopper inn, he he. Men ellers går det greit.
viertre + spire Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2008 hehe... du sier noe der Intensity da kommer jeg til å ha det åpent. Både hun og vi blir så varme, og er jo livredd for overoppheting. samtidig er jeg redd for trekk og at hun skal fryse ihjel. jammen ikke lett......
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 det ervel anbefalt å ha vinduet oppe, men bare pass på at ungen ikke ligger i trekk.. feks ikke i mellom åpent vondu/åpen dør, eller rett under vinduet..
Sandra*MammaTilLukas Skrevet 22. juni 2008 #7 Skrevet 22. juni 2008 Hvor gammel er hun da? Når min gutt var mindre hadde jeg pysj på han, og vinduet på innbruddsstilling.. og ventilen åpen.. Nå er han 22mnd, og han kan ikke ha pysj på seg, han svetter senga våt da, så jeg prøvde og bare ha bleie på han, funka ikke det heller siden han sover på vårt rom. så jeg åpna vinduet litt, da da sov han rolig og var tørr:) Men jeg ville kjøpt sånn myggnetting og hatt fremfor vinduet på sommeren.
viertre + spire Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. juni 2008 Hun er 3 måneder. Har alltid vært veldig varm. Å sover jo kjempe godt når hun sover ute i frisk luft. Syns det bare er så skummelt på natten når jeg ikke får kjent på henne.
viertre + spire Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. juni 2008 Hvor kaldt blir det egentlig på nettene ute nå for tiden?? Hvor kaldt vil det bli på soverommet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå