Gå til innhold

Snart4barn?prøverigjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:-)

Hvordan går det? Nærmer seg ordinær ul for deg nå? Min tur om 11 dager..Skal du til uken eller har du vært allerede?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HEi!!

Tenkte å "rope" på deg senere i dag:). Sitter er og er kjempenervøs. Skal på ul om 1 1/2 time!! Har vært hos legen min nå på morgenen og hørt ¨hjerteslagene. Kjenner godt med liv nå, men er redd for at de skal finne noe galt på ultralyden.

Gir beskjed hvordan det gikk senere i dag!!

Kryss fingrene for meg!!

Skrevet

Så spennende, men jeg er helt sikker på at det går kjempebra med den lille inni der!! Vi har hatt våre nedturer vi nå, vet du:-)

Krysser fingrer og tær likevel!!

Min tre åring er en liten rakett på morgenene for tiden, og fikk satt en liten fulltreffer inn i magen min ved et uhell i morges. Det var nok til å få meg bekymret, men vet jo at den lille ligger godt polstret inni der..

Gleder meg til oppdatering!!

Klem

Skrevet

Da er vi endelig hjemme igjen, og alt så bra ut! Jeg er så lettet nå, så nå kan jeg begynne å bekymre meg "normalt" framover:). Navlestrengen lå midt mellom beina. Først syntes vi at vi så tre streker, men deretter så vi noe som kunne være en utovertiss. Jordmora kunne ikke si hva som kommer til høsten, så her må vi faktisk leve i spenning. Jeg var innstilt på å få vite det, mens mannen min egentlig var glad til. Han har lyst å bevare spenningen. Er helt greit for meg også nå. Tror nok ikke vi kommer til å ta ekstra ul for å sjekke kjønn. Er bare sjeleglad for at det ser ut som om alt er bra.

Krysser fingrene for deg også!! Du må gi meg beskjed når du har vært på ul. Skal dere vite kjønnet?

Det går nok helt bra med et lite barnespark i magen:).

Lykke til!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Fantastisk!!!!!!!!!!!!! Utrolig hvor fort tiden har gått! Synes ikke det er lenge siden vi var frustrerte prøvere på "bli gravid" og nå er vi jammen meg så godt som halvveis:-) Jeg skal på ul neste torsdag, er nesten ikke nervøs lengre for magen vokser og jeg tror jeg kjenner endel liv. Merker du at du er mye større nå ved ordinær ul i forhold til sist da det gikk galt? Min mage kan ikke sammenlignes, den er myye større nå..

Vi skal vite kjønn, tror jeg blir litt skuffa hvis babyen gjemmer stellet, for nå er jeg så innstilt på å vite:-)

Skal gi beskjed når jeg har vært på ul!

Skrevet

Jeg har blitt veldig stor denne gangen! Har aldri vært særlig stor, da jeg er ganske lang, men allerede for en måned siden begynte folk å spørre om det ikke var to der inne. Også legen min spurte om dette, da målene mine av magen lå langt over det grønne feltet. heldigvis var det bare en der inne, så jeg må nok belage meg på noen kilo denne gangen, men det går nok bra å trene det av etterpå. :)

Jeg ble også litt skuffet da de ikke så kjønnet. Var liksom så innstilt på det, men har begynt å innstille meg på en overraskelse til høsten. 6-åringen min syntes det var spennende med en overraskelse, mens 8-åringen ville ikke ha det. Hun ville jeg skulle dra ned igjen og sjekke på nytt:)

Lykke til på ul!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...