Gå til innhold

Hvordan lage strawberry daqurie?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en god oppskrift? Jeg skal ha utdrikningslag, og bruden ønsker seg strawberry daqurie(aner ikke hvordan det skrives). Blir veldig glad om noen kan tipse meg... skal på polet i morgen;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter opp.o)

Skrevet

Fryste jordbær, Bacardi og Contrau.

Men blandingsforholdene husker jeg ikke i farten.

Skrevet

strawberry daiquiri:)

 

4 cl lys rom

2 cl jordbærlikør (eller jordbærsirup, kan kjøpes på butikken)

saften av 1/2 lime

5 friske eller frosne jordbær

Knust is

 

 

Kjør i blender med masse knust is, til den får konsistens som slush. Helles over i avkjølte glass.Pynt med et jorbær:)

Skrevet

Hmmm... ok... takk:o)

Skrevet

Takk takk:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...