TusseMor07&09&14 Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Noen som har en god oppskrift? Jeg skal ha utdrikningslag, og bruden ønsker seg strawberry daqurie(aner ikke hvordan det skrives). Blir veldig glad om noen kan tipse meg... skal på polet i morgen;o)
It's all about me Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Fryste jordbær, Bacardi og Contrau. Men blandingsforholdene husker jeg ikke i farten.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 strawberry daiquiri:) 4 cl lys rom 2 cl jordbærlikør (eller jordbærsirup, kan kjøpes på butikken) saften av 1/2 lime 5 friske eller frosne jordbær Knust is Kjør i blender med masse knust is, til den får konsistens som slush. Helles over i avkjølte glass.Pynt med et jorbær:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå