Gå til innhold

Noen her som har reist alene med ett barn til syden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var det, noe sted som kan anbefales?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke reiist men jeg vurderer steerkt å reise.. å da blir det alene med barn.. jeg har tenkt å reise til seychellene.. det er litt dyrt da.. men det er rene paradiset..:)

Skrevet

Oj, det må jeg si:)

Har selv lyst på en ferie i sommer sammen med snuppa, henger meg på tråden. Noen andre med inspill?

Skrevet

Nå har jeg aldri reist alene, men jeg reiste til syden (Tyrkia) med jenta mi på 7 mnd. og samboer, og det er ikke bare bare. ALT dreier seg om å behage henne, var ikke noe ferie, kunne lik så godt vært hjemme. Så om jeg hadde visst det jeg vet nå, før jeg reiste, hadde jeg ALDRI reist!

Skrevet

Det jeg gjorde første gangen, var å reise til et "typisk turiststed". Tenerife. Tenkte det var greit å kjenne på hvordan det var å reise alene, på en litt enkel plass å komme til.

Men det gikk over all forventning, til og med selv om ungen ble syk av ørebetennelse og vi måtte være ekstra:)

Det er bare å reise der en har lyst. Flere og flere operatører har jo også gode tilbud på reise-alene-med-barn.

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Jeg dro alene med 3 barn nå i juni til Gran Canaria. Min sønn på 11 år, hans venninne og datteren min som da var 8 mnd. Det gikk knall fint. Med så mange så holdt vi oss til svømmebassengene og var mye på hjemmeområdet vi bodde. En dag med unntak av Aqua Sur som er et badeland. Alt gikk helt perfekt!

Mallorca, Kanariøyene og Hellas er å anbefale som sikre steder med barn. Bra sykehus også om det skulle skje noe. Jeg hadde ikke reist med 3 unger til Bulgaria alene for å si det sånn.

God ferie om det blir tur! :)

Skrevet

Reiste alene med frøkna da hun var 5. Vi var på Kreta. Kjempeflott tur.

Velg ett reisemål som respekterer kvinner... Ikke Tunisia osv. Der får du ikke gå i fred... Bare husk å ta med masse lesestoff ol til kvelder. Var inne hver kveld da frøkna hadde lagt seg. Da blir det litt ensomt om man ikke har med litt tidsfordriv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...