Gå til innhold

Er så lei av å ha vondt:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

*sukk og stønn*

Har 1 måned igjen til termin og klarer nesten ikke gå :s Underlivet er hovent og det iler nedover beina (på innsiden av lårene) da jeg reiser meg og skal gå...Verre og verre blir det:(:(:( Kan det ikke bare sette i gang snart da?! Skal heldigvis på kontroll på sykehuset i mårra og ta plagene opp med dem..Hadde det ikke slik sist :s

Synes litt synd på meg selv ja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet hvordan du har det! Og jeg måtte gå sånn 15 dager over termin, ingen ville sette igang min fødsel før! Og jeg var så å si sengeliggende siste 3 mnd.. men det går over!:)

Skrevet

Blææææææ:( NEKTER å gå slik så lenge altså!!! =(

Skrevet

jeg har også en måneds tid igjen, og det er ikke noe gøy lengere nei=( alt er et ork og har mye vondt. uff, men en mnd er jo ikke sååå lenge så skäl nok holde ut selv om det vil virke som en evighet.

Skrevet

føler virkelig med deg!! hadde det sånn jeg oxo, og det er virkelig ikke noe greit!!

jeg ba om å bli satt i gang 2 uker før, men de ville ikke gjøre mer enn å tøye, men han kom 3 dager etter tøyingen...

sender en STOR klem!!

Skrevet

Sender bare en varm stor trøsteklem!!!

Skrevet

Uff, det er ikke greit, forstår deg veldig godt. Håper ikke du skal til vinger da om du håper på igangsettelse.

Skrevet

Skal til vinger ja...Satt i gang blir jeg nok ikke, men kommer til å ta opp plagene mine med dem og håper de skjekker om jeg er moden:) Må nok takke ja til de krykkene snart alikevel :s

Skrevet

Takk for trøst og klemmer:) Hjelper litt på det :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...