Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bakte sjokoladekake i går, og skal sende med snuppa i barnehagen i morgen siden hun er 3 år.

Har tenkt til å dele den opp i biter å legge på et fat.

 

så til spørsmålet: Tror dere bitene blir tørre om jeg gjør det nå i kveld og legger plastfolie over?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Småttisen vil nok kaste seg over kaken. Gratulerer til snuppa.

Men om du har bakt en sånn ferdigpakke så er den nok tørr nå allerede.

Skrevet

Tror jeg ville ventet til i morgen.

De gangene jeg har hatt med sjokoladekake har jeg bare tatt hele skuffen med, så har personalet delt opp i biter og servert. Dvs, enkelte ganger har jeg jo laget tog da av sjokoladekake. Da har jeg jo gjort dette klart dagen før og bare hatt plast over. Har gått bra da, men sånne små biter tørker jo fortere enn de store "togvognene"

Skrevet

 

vent til i morgen. det er best

Skrevet

Det er ingen posekake nei.. er barnas beste med Kefir i.

 

Den bruker å holde seg saftig så lenge den er i langpanna, men har aldri delt den opp i biter en tid i forkant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...