Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan forholde seg til dette? har hat ca 38,8-39 i hele kveld. har ikke gitt noe feberneds. men har prøvd å amme ganske ofte- noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du ikke allerede har gjort det, ville jeg tatt kontakt med lege. Iflg. både lege og helsesøster her skal en alltid ta kontakt med lege dersom barnet får feber før det er 3 måneder. Ellers kan du prøve å få ned feberen med flytende paracet eller stikkpiller for barn 0-4 mnd.

Skrevet

min lillemann fikk å feber når han var så gamel,står at men kun skal gi febernedsettende til så små i samråd med legen,så jeg ringte legevakten,endte med at di ville vi skulle komme opp,og tilslutt ble han innlagt,di skal normalt(??)vanligvis ikke få feber når di er så gamle,ville tatt en telefon om jeg var deg....

Skrevet

Kontakt lege med en gang!!!

Barn under 3 mndr skal ikke ha feber!

Da min lille hadde 38.5 i feber ble han innlagt på sykehus uten diskusjon.Grensen for innleggelse var 38.3 tror jeg...

Jeg valgte å observere småen gjennom hele dagen, syntes liksom ikke 38,5 var så mye, men det angrer jeg veldig på nå. Ble værende på sykehus i 12 dager med antibiotikabehandling.

Det behøver selsagt ikke være noe alvorlig, men det skal sjekkes. En blodprøve vil jo avsløre om det dreier seg om en infeksjon.

Skrevet

du må nok kontakte lege med en gang, barn under 3mnd skal bli lagt inn om de har feber..

Skrevet

Takk for gode råd- lillebror hadde urinveisinfeksjon og da vi ringte fikk vi beskjed om å komme med en gang! så da vet vi det

og takk for kjappt svart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...