Gå til innhold

hvor ofte har dere sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg har ikke hatt sex siden eg blei gravid og er akkurat 8 uker i dag.. er eg veldig unormal...? føler ikke får å ha det, og sambueren presser meg heller ikke... er og litt redd for at det skal gjøre slik at eg sa( veit at ikke kan skje) er det andre som meg..???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke så ofte sex nå pga kvalme og tretthet. Men ikke pga fare for sa, for det er ingen økt fare pga sex. Forrige gang tenkte jeg ikke på det med ungen, og vi hadde sex (noe mindre enn ellers) hele svangerskapet. Nå tenker jeg faktisk litt på at det er en inni der, men skal prøve å la vær. Man må nemlig ha sex for at et samliv skal være bra, og etter fødselen trenger du helt klart en pause. Starter du allerede nå kan det bli leeenge å vente, særlig for mannen.. Noen blir jo veldig kåte av å være gravide, merker dessverre ikke det foreløpig, men kan jo håpe..

La det stå til, hopp i halmen!!

Skrevet

Aldri?? Neida - i forrige svangerskap fikk jeg hyperemesis i uke 5 og da ble det ikke "noe" på gubben før i slutten av svangerskapet pga helsa (på slutten med motivasjon på å sette i gang fødsel mest). Denne gangen er jeg nå i 5+4 og sist vi hadde sex var 4+1 (testdag). Nå har jeg begynt å bli kvalm igjen så jeg tror nok gubben har begynt å innstille seg på sølibat/selvforsyning, hehe.

Skrevet

under mitt forgje svangerksap var eg kjempe kåt.. kunne hatt sex mange ganger om dagen, hehe men da var det gubben som sa nei.. han likte ikke tanken på at eg er gravid.. han prøver seg ikke nå heller så det kan jo vere han ikke har lyst, men det gjør ikke meg noe siden eg ikke har lyst.. men er jo litt rart siden det var helt motsatt forgje gang..

Skrevet

Da får vi regne med at kåtheten kommer igjen da. Er vel vanlig med litt pause første trimester..

Nå er det straffekonk, hade..

Skrevet

en til 2 ganger i uka kanskje:(( jeg er sliten og sur hele tiden og da er det ikke så koselig..

Skrevet

i første 7 ukene hadde jeg ikke sexlyst men ettervært når kvalmen osv hadde gitt seg så har jeg nå sex hver dag hehe... er 11+2 på vei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...