BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Sitter her med en liten krabat som bare er få dager gammel. Så vil jeg bare dele et godt tips med dere : Om du strikker, eller om du kjenner noen som kan gjøre det for deg - Skaff deg Mor Signes teppe! (se på nøstebarn.no) Gutten min elsker det teppet. Det er lunt og godt og justerer varmen siden det er så luftig. Helt ypperlig! Vet ikke hva jeg skulle gjort uten, for det er ingenting som roer ham så mye som å pakke han inn i det teppet Lykke til videre i svangerskapene! Det er en fantastisk opplevelse å bli mor klem
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Gratulerer så mye med gutten din Det teppet så kjempefint ut, jeg skal sette svigermor på saken
C@milla *EMIL* Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Hm.. er inne å ser etter teppet jeg, men finner det ikke.. Du har ikke en link til det?
Trulte76 Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 jeg fant det, men hvordan vet jeg hvor mye garn og hvilket garn og pinner jeg skal bruke?
MorLykkelig Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Du trenger 2 nøster med garn til et teppe. Du kan bestille garn på nettsiden. Jeg har allerede bestil, og moren min skal få lov til å strikke, for DET gjør ikke jeg. he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå