Gå til innhold

Kontantstøtte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har søkt kontantstøtte for 1. gang, og lurer på når pengene blir utbetalt. Jeg sendte søknaden i februar en gang, og har ikke fått noe brev med bekreftelse på at søknaden er mottatt. Småen fyllte 1 år i mai, så da skal jeg vel få penger denne mnd?? Er det virkelig sånn at pengene plutselig står på konto uten at en får brev om at det er innvilget eller noe?? Jeg synes jo det er så tungvindt at en ikke bare kan sende en elektronisk søknad og få et elektonisk svar, men....uansett, jeg er litt bekymret for at ikke pengene mine kommer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal få en bekreftelse på mottatt søknad, men har hørt om dem som først får en bekreftelse flere mnd etter utbetaling. Du skal få din første utbetaling i slutten av mnd ja. Søknaden er ikke elektronisk da du må signere.

Skrevet

Tror ikke jeg fikk noe brev om at søknad var mottat.

Skrevet

kommer et par dager før barnetrygden.. mellom 24-29 hver mnd

Skrevet

DrittNAV! Sånn er det med den saken!

Jeg søkte i mars. Fikk brev om at søknaden var mottatt og det kom til å ta fra 3 uker til 3 mnd!

Etter lang tid gikk jeg ned å purra på de. Hun jeg snakka med fant fram brevet jeg hadde fått, og regna seg fram til at det var et par uker igjen til det hadde gårr tre mnd, og mente hun jeg måtte ha forståelse for at den ikke var innvilget enda... *grrrr*

Da tre mnd var gått ringte jeg for å purre igjen. Damen jeg snakket med da, ble overrasket over at jeg ikke hadde fått brev i posten, for ut fra infoen hun fikk opp var søknaden innvilget, og jeg skal få første utbetaling i slutten av denne mnd. Det skal du også, ja.

Nå er jeg spent, da!

Skrevet

utroooolig at det går an!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...