Gå til innhold

noen her som har eller har hatt straight and shine?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok for en måned eller to siden.

Betalte 850,-, mnen det var i USA, så billig finner du det ikke her i landet. Da må du ut med en 3500,- ca.

Men fy flate det er verdt det.

Skrevet

er ca det jeg har hørt, men ingen vet sikkert liksom...

kommer nok til å spandere det på meg, men greit å vite hvor mye jeg må ut med før jeg kommer dit!!=)

hadde du masse krøller eller?

Skrevet

Jeg er ingen krølltopp, men jeg har tykt hår med masse harde bølger fra midten og ned. Underst var det litt mer krøller.

Så hele hodet var veldig ujevnt samt at det var skikkelig fluffy når det var nyvasket. så ut som en dårlig permanent som var på vei til å vokse ut.

Trengte 2 behandlinger siden bølgenen var så gjenstridige, men fikk den andre gratis selvfølgelig. Alt skal jo forsvinne etter en.

Er nå kjempefornøyd, håret er rett men ikke stritt :o)

Skrevet

er dette det samme som anti permanent?? for jeg prøvde noe sånt hos frisøren for noen år tilbake og det funka ikke i det hele tatt. betalte 700 eller noe sånt.

men det er kanskje noe annet det dere snakker om? isåfall hva gjør man, og går man til vanlig frisør?

jeg har krøller og haaater de. retter ut håret, men fy så kjedelig det er da.

Skrevet

høres ut som mitt hår=/

hvor lenge satt du? har oxo hørt at man ikke kan ha strikk eller noe i håret det første døgnet..stemmer det??

ble mange spøsmål nå..=)

Skrevet

Nei dette er ikke det samme som anti permanent. Dette er en ny metode som virker bedre og ikke skader håret.

Skrevet

Gjør det hos frisør ja.

Skrevet

Jeg satt en 4 timer tror jeg det var.

Først skulle håret vaskes og tørkes.

Så hadde hun i en smørje som skulle drepe krøllene. Hjalp da til ved å strekke og gre forsiktig i håret.

Så var det vask og tørk igjen.

Deretter var det noe som ble sprayet inn.

Flathjern for å få ut det som var før siste smørje ble hatt i. Det er denne som setter håret, så der må en være ekstra nøye med at alt ser rett ut.

Så siste vask og tørk tilslutt.

Etter det kan du hverken vaske håret, bruke strikk eller noe annet i håret på 48 timer. Selv ventet jeg 3 dagn for å være sikkert.

Men håret er så lett og luftig at det er faktisk ikke noe problem å vente.

Skrevet

jeg googlet litt på dette nå. hmm fikk veldig lyst til å prøve. å så deilig det må være å gå ut av dusjen og ikke gjøre en dritt med håret. bare slenge på seg litt sminke og la håret tørket så er man klar for å gå ut. oi oi jeg skal virkelig høre litt rundt her jeg bor om det er noen som gjør dette, og ikke minst om prisen. skjønner dette er litt dyrt da, men hvis de kan garantere at det virker eller man får prøve igjen eller litt penger tilbake hvis det ikke blir så bra, ja nei da må jeg jo bare prøve=)

Skrevet

Garantien for at det blir bra må du nok få av frisøren, men at det fungerte hos meg er utrolig i seg selv.

Jeg trenger nå bare gre det og en dert spray i luggen så er jeg ferdig etter dusjen :o)

Det er mye penger, men med tanke på all irritasjonen en sparer seg for samt at det varer til det vokser ut så er det ikke mere penger enn mange andre bruker på klipp og farge i løpet av et år.

Skrevet

hvor lenge varer det?

Skrevet

Til håret vokser ut.

Der hvor det har vært behandling kommer det aldri krøller igjen, selv ikke om du bruker krølltang.

Skrevet

jeg tok for en mnd siden. er knallfornøyd! :D

Hadde en god del krøller og nå er de borte gitt =)

Der jeg tok kostet det 800 kr timen, og satt i nesten fire timer!

Har langt hår!

Skrevet

noen som vil vise bilder ? fant ikke på google

Skrevet

Nei bilder av meg legger jeg ikke ut, he he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...