Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bestandig så kald på magen, ikke at jeg fyser men huden er kald. Å det er nesten uansett hvor varmt det er ute og hvor mye klær jeg har på meg.

Har aldri hatt det slik før. Har vell hatt det slik ett par uker nå, altså siden magen virkelig begynte å poppe ut. Så det er kanskje en sammenheng? Andre som har det slik?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, kald på magen jeg og - er 25 uker nå og har hatt det slik en stund ;)

Skrevet

Hm, tro hvorfor?

Får vell bare venne meg til det da..., ikke at det er såå plagsomt :) Men blir liksom sittende med hendene og varme magen hele tiden.

Skrevet

hehe.. skvatt litt første gangen jeg følte at magen var kald når jeg strøk over den, men har liksom vennet meg til det nå. Har søkt litt på nettet om det, men finner ingenting som forklarer det... Ser imidlertid at det er mange som har omtalt det på div chatte forum, så det er nok ganske vanlig og har nok en eller annen forklaring... ;)

Skrevet

Det er derfor de gravid trusene er så høyt oppe, altså til å varme magene. Er jo ganske logisk at det blir kaldt da, huden blir tynnere og tynnere og alle de indre vitale organene blir skviset oppover, det er jo vanligvis de som holder magen varm.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...