Gjest Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Jeg er bestandig så kald på magen, ikke at jeg fyser men huden er kald. Å det er nesten uansett hvor varmt det er ute og hvor mye klær jeg har på meg. Har aldri hatt det slik før. Har vell hatt det slik ett par uker nå, altså siden magen virkelig begynte å poppe ut. Så det er kanskje en sammenheng? Andre som har det slik?
**paradis;) Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 jepp, kald på magen jeg og - er 25 uker nå og har hatt det slik en stund
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Hm, tro hvorfor? Får vell bare venne meg til det da..., ikke at det er såå plagsomt Men blir liksom sittende med hendene og varme magen hele tiden.
**paradis;) Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 hehe.. skvatt litt første gangen jeg følte at magen var kald når jeg strøk over den, men har liksom vennet meg til det nå. Har søkt litt på nettet om det, men finner ingenting som forklarer det... Ser imidlertid at det er mange som har omtalt det på div chatte forum, så det er nok ganske vanlig og har nok en eller annen forklaring...
lana<3 Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Det er derfor de gravid trusene er så høyt oppe, altså til å varme magene. Er jo ganske logisk at det blir kaldt da, huden blir tynnere og tynnere og alle de indre vitale organene blir skviset oppover, det er jo vanligvis de som holder magen varm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå