kajfla Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 lille baby prinsessa mi er blitt så sår på rompa, har brukt talkum men det hjelper ikke. Er det noe som har noen tips om hva jeg kan ta på? noe parfymefritt
Annengangsmamma mai10 Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 gutten min hadde sår stump en tid tilbake, og det virket som ingenting hjalp..prøvde da heller å slutte med våtservietter og såpe i badevannet. Det funket som bare det. Ikke vært sår siden. Smører ellers med vaselin. er vannavstøtende og fungerer flott!
Ladybug~N&E Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 zinksalve eller talcsalve fra apoteket. funker med en gang når min har vært sår i fua. hva med potetmel i stedet for talkum? slutt med våtservietter eller bytt bleie.
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Vask med klut og vann (ikke noe såpe, olje eller våtservietter) og smør med en god zink-salve etterpå. Babyline (om jeg ikke husker feil) har en god en.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 ja, og spesial-kremen fra seba-med er god
3-prinser Skrevet 22. juni 2008 #7 Skrevet 22. juni 2008 Jeg brukte Aloe Vera gele på mine to eldste da de var såre, og det gjorde susen. Kommer til å bruke det på junior også, når den tid kommer.
Ingeberta Skrevet 22. juni 2008 #8 Skrevet 22. juni 2008 Sinksalve funker her også. Huden liker også å få luftet seg i blandt, lille her får ligge en stund uten bleie etter stell når det passer seg sånn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå