Gå til innhold

off .. jeg så bilder av bf idag..:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

satt å surfa på facebook.. så bilder av bf på facen til en vennine.. (som jeg ikke er med) ..

Det gjor faktisk vondt å se han more seg med masse damer å sånt..

Mens jeg sitter her stuck.. å han vil ikke ha noe med meg eller babyen å gjøre..

det gjort vondt..:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår deg så inderlig godt hvordan du har det. Er i samme situasjon, men han vil ha mye med barnet sitt å gjøre.

Prøv å hold deg unna facebook, kan være bedre å ikke vite noe.. Min arfaring.

Klem til deg.

Skrevet

For en idiot, sorry men bf min er likedan, og det er egentlig bare synd på ham som kaster sitt liv bort på den måten, og kommer til å angre når han blir gammel på at han ikke brukte mer tid på barnet sitt i sitt liv. Bf her synes det er viktigere å gå ut hver helg enn å se sin datter, skal han først treffe henne er han som regel 1 time forsinket.

Skrevet

offf.. bra å høre at jeg ikke er heeeeelt alene i slik situasjon,, :) Jah jeg vurderer faktisk å fjerne henne fra facebook... heh vil ikke se bilder av han å henne jeg.. Men hun vett jo ikke at han er pappaen til min baby..

Skrevet

ja det er ikke godt å se:). min vil ikke heller det.. føles som e holder på å bli gal av og til:).. beste er vel å ikke se, men vet det er vanskelig.. klarer det ikke selv heller.. vet jeg bare må videre men ekke enkelt..

Men der finnes en annen for deg der ute vettu:)

Skrevet

Er i samme situasjon her, og BF har fått seg ny dame!! Eller, ble sammen med henne før han gjorde det slutt med meg. Og selvfølgelig masse bilder på facebook:(

Jeg prøver å beherske meg, men blir svak og må gå inn på siden å se. Gjør det jo bare vondt verre for meg selv!!

Skrevet

I know the feeling.. Her har ikke barnefar sett mini på 11 mnd, og egentlig burde jeg virkelig ikke bry meg - men det gjør likevel vondt å se bilder osv av han. Dont know why, for en person som fornekter ungen sin er ikke en person som det er verdt å tenke på heller.. Men.. Talk is cheap ;-) Innerst inne kjenner jeg det når jeg ser han, dessverre..

Skrevet

Uff, eg forstår at det ikke er noe særlig:) Når eg leser innlegga her så er det godt å vite at en ikke er alene med å føle ting slik:)

Da vet en at det er normale følelser, og at det er normalt å kunne føle vondt å se den andre parten morre seg.

Eg er mann, og føler det samme andre veien. Eg synest det er forferdelig å se og tenke på min eks.

Vi har holdt på med mekling nå, og det ser ikke ut til av vi blir enige.

Eg har et inderlig ønske om å delta aktivt i min sønns liv, og har derfor etter bruddet endret på jobb situasjon ol. for at eg skal få tid til å være sammen med han:) I meklingen har eg gått for 50% delt bosted, dette for at eg da vil kunne delta aktivt i hans liv og være med å ta dagligdagse avgjørelser for han. Min eks vil ikke gå med på dette pga. at da får hun ikke øk. støtte. Eg forstår henne litt, men eg kan liksom ikke gi meg på dette pga. at det er vår sønns beste som gjelder.

Eg er forsatt gla i min eks. og synest hele situasjonen er veldig frus. pga. at eg føler at eg nå skyver henne ennå lenger bort fra muligheten til å bli sammen igjen.

Skrevet

Dette er AKKURAT hvorfor man ikke skal ha X'er på face.. Personlig har jeg slettet så å si alle mine x'er.. De har ingenting med hva jeg gjør, og omvent! Det skaper bare dårlige følelser og dårlig dårlige tanker!

BF har nylig registrert seg på face, og har lagt til flere av vennene mine. Han la til meg og, og da tok jeg tlf fatt og ringte han og forklarte hvorfor jeg ikke godtok han! Selvfølgelig skjønte han det (for en gangs skyld), han har helt sikkert ting på siden sin som han ikke vil gni i trynet på meg og omvendt!

Skrevet

Til anonym far over: Er det KUN fordi hun vil ha div støtte at hun ikke vil ha delt omsorg? Kan det ikke være det at hun også vil gjøre det hun føler er best for deres barn??

Greit, man "mister" støtte når man ikke har omsorgen alene, men da står man heller ikke alene om alle utgiftene, osv osv.. Dermed har man heller egentlig ikke "behov" for div støtte når barnet bor 50/50...

Skrevet

men jeg har jo ikke noen xr på facebook.. blir plutselig litt vanskelig når venner legger ut bilder av x-er..

faen skulle virkelig ønske jeg var over han..:)

Skrevet

Jeg er ikke ensig lenger...men tenkte og følte det samme som deg leeenge....min ex dro når jentungen var 1 1/2(nå 6år) da reiste han i militæret og det var bra tima da de var så store sprekker mellom oss at det ikke fungerte....han ringte ikke hjem før han trengte hjelp til noe papir arbeid...første perm var han hjemme i to dager og festet med kompisene i 5 sånn gikk det hele militær peroden...da var jeg egentlig litt likegyldig men skuffet over at han ikke orka å være sammen med jentungen...når han kom hjem ble det slutt og vi flyttet hver for oss.. så beg han å date andre jenter.(sånn ca nesten før han flytta ut)..max dating...jeg hadde jo da 10kg for mye på hoftene etter svangerskapet og han fant seg bare flotte sylfide jenter...fy f*n hvor det svei...og det verste var at alle fortalte meg om alle han hadde rotet med på fest...sånn for å snakke dritt om han liksom..men de gjorde meg egentlig bare mer vondt...er glad at facebook ikke fantes da jeg...MEN nå har jeg han på facebook og nå gnir jeg koselige bilder av MEG og min SAMBOER og vår deilige sønn og "hans" datter inn skikkelig... så jeg bruker facebook for litt sånn hevn på en måte*sleipt*men...nå kan han se tenker jeg og koser meg med at jeg har det så bra som jeg ikke en gang hadde drømt om når jeg satt alene inne på kveldene og var ensom og følte meg sviktet på alle måter!!!

men...han er far til min første fødte og jeg kommer nok altid til å ha ett glimt i hjertet om den tiden vi hadde sammen...men det gjør ikke vondt lenger!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...