Giinaღ Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Hvordan er symptomene deres nå i disse ukene? Jeg er i slutten av uke 8 og synes nå at den lille kvalmen jeg hadde i perioder er forsvunnet. Det eneste jeg kjenner nå er at jeg er noe trøttere enn normalt og litt murring i livmor en gang i døgnet ca. Er ikke like bekymret etter å ha sett en levende spire for 4 dager siden, men klarer jo ikke slå meg helt til ro ennå...
guttespire i magen Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Jeg er i begynelsen av uke 8.Di eneste symptonene jeg har er sulten ganske ofte, litt murring noen dagen merker jeg så å si ingenting men feltet rundt brystvorten forsvinner ikke..skal til legen i morgen håper å få Ul i uken..
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 jeg er nå i uke 9+3 og de symptomene jeg har er ømme pupper, trøtt og vondt i kors ryggen. ikke så mye kvalm utrolig nok men litt vondt i magen som kommer og går. Men de sier at kvalmen avtar fra uke 9 og utover så jeg får vel håpe... he he! Jeg har ikke vært til UL men så lenge jeg ikke blør eller slikt så tar jeg det med ro på at den holder seg der!
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Jeg er 9+2 og føler meg trøtt, og litt kvalm... litt mye i dag faktisk:/ Er også veldig oppblåst og treg i magen, det er kjedelig... Har hatt så vondt på sidene av magen når jeg strekker meg, akkurat som om jeg er støl... Er det normalt? Skal til legen i overimorgen! Det blir spennende!! Og i morgen er det kjøretime. off- over en time på buss, håper jeg ikke er kvalm altså!
Tingenes Herre Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Jeg har også avtagende symptomer. Er 8+2 i dag. Murring en sjelden gang, veldig trøtt og veldig ømme pupper fortsatt. Litt kveldskvalme. That's it. Kan ikke forklare det, men føler meg veldig gravid...hi hi! Så spiren for to uker siden, hjertet banker, så bekymrer meg ikke lengre.
flypapir Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Hei Jeg er 9+3 og har fremdeles en del symptomer... Jeg er kvalm, mye trøtt og sliten, har ømme pupper, noe stikkinger i magen også har jeg til tider en del murringer i bekkenet. Det jeg har merket meg er at jeg blir ekstra kvalm, trøtt ol hvis jeg har gjort noe som krever litt krefter. F.eks har vi vært i Sverige i helgen. Bilturen og det å gjøre noe annet har gjort meg helt utmattet... Godt det er sommerferie!
hope<3<3 Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 Er 8+5 i dag og formen min blir igrunnen bare bedre og bedre:) Er ikke så kvalm lengre,men trøtt er jeg. Ømme pupper og murringer Jeg må si jeg liker symptomene,får liksom en følelse av at det er liv;
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå