Gå til innhold

ILLSINT i bil!! Trenger hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille jenta mi på 3 mnd liker absolutt ikke å kjøre bil. det vil si, hun syns det er helt greit en liten stund, men hun klarer aldri å sovne i bilsete, så når hun blir sliten og trøtt så blir hun ILLSINT og hyler noe helt forferdelig. Det er så grusomt å høre på for det virker som hun har det kjempe vondt. Jeg stopper og prøver og amme og bysse, men så må jeg jo sette henne ned igjen så vi kommer oss hjem. stopper ofte flere ganger for å kose, men hun klarer ikke å sovne og blir til slutt utrolig overtrøtt.

Noen som har noen tips?? Sitter bake med henne når vi er to.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde litt samme problem..måtte venne ham til smokken og hadde en spilledåse han likte godt som vi trakk opp og opp og opp..... Fungerte etterhvert.

Skrevet

Hun tar smokken, men sovner ikke allikavel :( prøver å synge og hysje. og gi henne kosekluten som hun bruker i vogna og i senga

Skrevet

Vi pleier å sette på radioen, eller favoritt cd'en, evt å synge selv.. :)

Skrevet

jeg måtte synge for full hals, var gjennom de fleste barnesanger, og måtte over på julesanger da jeg ikke husket flere sanger ;)

pleier å ha med noen leker, en spilledåse m.m de få gangene vi er på langtur.

ellers sovner hun rask når jeg stryker henne på panna/nesa :)

Skrevet

slik var snuppa også, men hun starte med en gang vi satte hun i bilen, hun var ikke vant til å kjøre bil siden veker jeg eller pappaen hade sertfikat.. men når han fikk det prøvde vi å kjøre så ofte som mulig slik at hun ble vant til det, men det be ikke så mye bedre før hun fikk ny bilstol, besafe izi combi, hun var bare rundt 7kilo å 8,5mnd men de kan jo brukes fra fødselen av.. tror hun likte det bedre siden hun kom høyere opp å kunne se mer, ellers så har hun et lite speil hengene på baksete som hun kan se seg i=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...