Annengangsmamma mai10 Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Min sønn på 5mnd elsker å bli spilt gitar for og har en syngende and som triller over gulvet..litt lei melodien nå ja..he..he.., men den funker på alt om han er sutrete og lei.. Koseduken er også et must ved alle anledninger..
Krolla og Theodor Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Min gutt (5 mnd + 3 uker) elsker sin blomst (gratisgave i Libero-pakken, en stoffblomst fra Lamaze) og kosefilla si (også en gratisgave, denne fra go'boken). Synes også sin stygge, arvede babygym i hardplast er knall. En billig unge i drift mao
velsignet med to Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Her er det mest spennende med pappesker, tomflasker og ledninger 8 mnd.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 hehe Lille snupps: kjenner meg igjen der!! i tillegg til dette har hun sånne stable-kopper som jeg finner igjen rundt i hele stua.. samt en bok med dyrelyder.
Poteto Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 her er det en tlf.. ellers er tven kjekk å trykke på.. å alt som ligger på stuebordet.. sine egne leker er ikke kjekke lenger.. er 10, snart 11 mnd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå