Gå til innhold

Babykurv


monsterfabrikken

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som vet hvor jeg får kjøpt en fin babykurv?

Jeg vet de har noe på Barnas Hus, skal kikke på den til uken...

 

har funnet masse fine på nettet, men de sender ikke til Norge:/

http://www.ababy.com/itempage.asp?keyword=Item&itemno=2895

http://www.mosesbaskets.com/

 

Da blir det eventuellt å finne noe på ebay isteden, hvis ingen her har noen gode tips... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det eneste stedet jeg har sett har babykurv er på Barnas Hus. Den var kjempefin, rosa til jenter og blått til gutter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, snille jentene!! :D

Fant noen DØDS FINE på ebay, fra England - de sender jo faktisk hit og!! Vente på skattepengene så skal jeg bestille. Iiiiiihihihihihi *ivrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så de hadde på babybutikkene på grensen i Sverige i alle fall (Svinesund/Strømstad). Vi endte opp med en hvitmalt vugge i stedet vi da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips- ser at det er halv pris på babykurver hos Fru Lyng nå. De har butikker på Strømmen storsenter, Citypassagen og Lille CC-vest. Ser knallsøte ut i annonsen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, da må jeg kikke der!! Takk:)

Var på Barnas Hus på Sandvika - det er så JÆVLIG DÅRLIG service der ass!! De tre gangene jeg har vært der har jeg følt meg som en byrde og belastning for de som jobber der!!

Samboeren og jeg var der og kikket på bilseter sist gang det var salg, vi ble så utrolig dårlig behandlet da også, totalt uinteresserte damer som jobber der.

Hadde tenkt å kjøpe maxicosi sete der, med base - men det fristet ikke å bruke penger der.

Samme nå med denne kurven, holdt den i hånden - men la den vekk igjen og tenkte at jeg kjøper heller en hvilkensomhelst annen kurv, bare et annet sted når det skal være sånn.

MISFORNØYD!!

Jeg skal aaaaaaaaaaaaaaaaaldri kjøpe noe på BarnasHus i Sandvika, aldri aldri aldri!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...