Gå til innhold

Det spøker hos meg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og ser på TV, og det er ikke bare filmen jeg hører, men også en annen kanal. tror det er en radio kanal... og radioen er ikke på en gang..

Skjønner ikke`no.... aner ikke hva som er blitt trykket på, får det hvertfall ikke vekk.. skikkelig irriterende å se en amerikansk film, så hører jeg P1 eller hvertfall en NRK kanal i bakgrunnen..

Tips til hva det kan være, anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Naboer med radioen høyt på?

Bilstereoen som plutselig har begynt å slå seg på av seg selv?

Kommer det fra høyttalerne dine, eller klarer du ikke å lokalisere lyden? Er det tv'en?

Skrevet

Ja det kommer fra tv`en... skrur jeg av lyden, forsvinner også det andre... Å det er nok ikke naboen.

I sted trodde jeg Sissel Kyrkjebø hadde konsert på Osterøy, for det hørtes akkurat ut som i går kveld da MOrten Abel hadde konsert der. (selvfølgelig bare lyden, ikke selve melodi/sang )

Skrevet

Jeg har det sånn og, og her spøker det ikke (heldigvis... lei plasser som er hjemsøkt) Anyway; hos meg er det fjernsynet- det ligger en kanal og surrer under når TV'n vår er på AV. Litt lyst på ny tv pga. dette, akkurat nå har vi snø i bakgrunnen- så sambo ser på fotballkamp med "shhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!" i bakgrunnen. Lavly!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...