Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Vi skal ut på en 8-9 timers køyretur på ferie i morgen, vi køyrer om natten slik at hun kanskje skal få sove hele turen. Vanligvis på natten sover hun hele tiden, og vi tenkte å reise i det hun sovner, putte hun rettr i bilsete. Tror dere da at hun vil sove gjennom hele turen da? vanskelig å si, men hva tror dere? kanskje noen med erfaring? Og så en ting til, hun er 5 mnd, tåler hun å sitte i det bilsete så lenge?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Hun vil nok sove hele natten gjennom, men hun må jo få rette ut ryggen innimellom. Ville da heller kjørt på dagtid og tatt flere pauser - så slipper dere å vekke i nattesøvnen. Hvorfor ikke leie boxette?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 hva er boxette? jeg har denne besafe - sleep stolen, kan jeg legge den i liggestilling mens vi køyrer?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Sleepstolen kjenner jeg ikke til. Boxette er en seng som festes i bilselene. Selve barnet har egne seler oppi boxetten. Har selv leid en slik i en babybutikk i Oslo for 100kr. Kjørte til Bergen uten problem. Ser ut som en balje med madrass i:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå