guttogjentemamma;-) Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Neste lørdag har vi barnevakt og jeg skal overraske mannen min ved å ta han med ut for å spise. Han har nettopp hatt bursdag;-) Men, jeg trenger tips til steder å gå - i Oslo. Kriterier: Koselig God mat Ikke for dyrt ( betyr ikke luksusrestaurant) Vi tar t-banen så det bør ikke være for langt å gå fra den Noen som har forslag? Har ikke vært ute på evigheter.....Gleder meg;-)
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Synes det er litt artig på yayas på aker brygge jeg da:)
cherry coke Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Lemongrass. Karibisk mat. Veldig fint inne, nydelig mat, og ikke for dyrt.
Manhattan skyline Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Villa Paradiso, Arakataka, Yayas, Olympen
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 Dinner ikke den billigste men meget got mat nam nam =0) Mecca ved akerselva er også nam nam. Ikke den mest spennende menyen men kos sted folk og god mat =0)
Himmel og hav Skrevet 22. juni 2008 #7 Skrevet 22. juni 2008 Agra liker jeg, ellers så skrøyt naboen veldig av Manna her en dag.
najs Skrevet 22. juni 2008 #8 Skrevet 22. juni 2008 Nå er jeg svak for italiensk mat da, men jeg elsker Bella Napoli i storgate..superhyggelig med masse levende lys i en kjeller og langt ifra dyrt. Big Horn er supergodt hvis man liker god biff.
¤ my precious ¤ Skrevet 22. juni 2008 #9 Skrevet 22. juni 2008 Ricebowl - rimlig og godt Dinner - ikke så rimlig, men veeeeldig godt Xich Lou - middels og godt Mecca - ikke så rimlig, men også veeeldig godt Pinnoccio - middels og godt
¤ my precious ¤ Skrevet 22. juni 2008 #10 Skrevet 22. juni 2008 Glemte å nevne Santinos - middels prisklasse og veldig godt mat :-))
nettigull og Lenora lille.. Skrevet 22. juni 2008 #11 Skrevet 22. juni 2008 ricebowl- rimelig og kjmpe god thaimat..mmm...vil ha
Delirium Skrevet 23. juni 2008 #12 Skrevet 23. juni 2008 Bygdøy Alle - Natraj Fantastisk god indisk mat, intimt og veldig hyggelig. Ta bare trikken fra nasjonalteateret opp på skillebekk (12 eller 13).
Kåre Moradi Skrevet 23. juni 2008 #13 Skrevet 23. juni 2008 Om dere vil ha barnefri på alle måter så styr for all del unna Mecca - i allefall hvis dere skal spise før kl 20. Villa Paradiso er så stappfullt og hektisk at det er vanskelig å slappe av og dermed langt i fra romantisk. Anbefaler Carib på Grünerløkka, men det er jo ikke helt ved t-banen da. Hva med "nye Olympen" på Grønland? Har ikke vært der selv, men skal visst være veldig ok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå