Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Hvor ofte ringer han for å enten snake med barnt eller med deg om barnet? Hva er normalt, og hva er uakseptabelt? Hvor gammel er barnet? Her har ikke barnet (3 år) pratet med pappa på 3 mnd, og h*n spør etter hvor pappa er. Synes det er så dårlig av han. Han har kun ringt meg 2 ganger, for å avtale samvær, men ringer alltid når barnet er lagt seg.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Men da er det vel bare å ringe faren slik at gutten får snakke med faren? Vi gjør det av og til også sender jeg av og til meldinger om hvordan det går og når noe spesielt har skjedd. Det blir jo ikke så ofte, men jeg spurte barnefaren en gang hvorfor han ikke ringte og snakket med han og fikk til svar at det var litt vanskelig når sønnen våres ikke snakket så mye i telefon, nå er jo gutten 6 år så det er litt enklere, men det blir nå ikke altfor ofte ca en gang annen hver mnd eller noe slikt. Nå skal det sies at jeg har alltid vært alene med gutten så han har nok ikke savnet faren på samme måte og vi snakker om faren av og til men jeg tror de gangene de har vært sammen har blitt litt kjedelig for gutten, de sitter for det meste og ser film.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Sønnen min har ikke sett pappa'n sin på over 6 måneder og det er en drøy halvtime å kjøre mellom oss...han gir ikke lyd fra seg heller... Har sendt han flere meldinger og mail med bilder, men ikke noe svar... så nå har jeg gitt opp....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå